جدال تمام‌ایرانی در نیمه‌نهایی تکواندو گرندپری‌ رُم

تهران- ایرنا- نمایندگان کشورمان با صعود به مرحله نیمه‌نهایی گرندپری رُم، جدالی تمام‌ایرانی را برای رسیدن به فینال برگزار می‌کنند.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، این مسابقات که دارای امتیاز رنکینگ المپیکی است از جمعه با حضور هوگوپوشان ۵۵ کشور به میزبانی ایتالیا و در شهر رم آغاز شده و سه روز ادامه خواهد داشت.

این مسابقات در هشت وزن المپیکی (چهار وزن مردان و چهار وزن زنان) و با حضور ۳۲ نفر برتر هر وزن برگزار می‌شود. امروز تیم ایران چهار نماینده داشت که بانوان حذف شدند و آقایان در نیمه‌نهایی به هم رسیدند.

در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم مردان، مهدی حاجی‌موسایی در گام نخست مقابل سزار رودریگز مکزیکی را شکست داد و سپس دیمیتروپولس یونانی را مغلوب کرد و به یک‌چهارم نهایی قدم گذاشت. او در این مرحله با عمر سلیم از مجارستان مصاف داد و حریف خود که اصالتی تانزانیایی داشت را شکست داد تا با قطعی کردن مدالش، پا به نیمه‌نهایی بگذارد.

در همین وزن، ابوالفضل زندی‌ ابتدا مقابل تسکرا از کرواسی در ۲ راند متوالی پیروز شد و سپس کران روات از فرانسه را در رقابتی تماشایی که سه راند به طول انجامید، شکست داد و راهی یک‌چهارم نهایی شد. او در این مرحله برابر آرلیو واسکز اسپانیایی به راحتی مغلوب کرد تا ضمن قطعی کردن مدال برنزش، راهی نیمه نهایی شود.

از ساعاتی دیگر در مرحله نیمه‌نهایی این وزن و در جدالی تمامی ایرانی، زندی و حاج‌موسایی به مصاف هم می‌روند. در طرف دیگر جدول، هوگوپوشان کره‌جنوبی و اسپانیا در نیمه‌نهایی مبارزه می‌کنند.

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم بانوان، نرگس میرنوراللهی‌ در گام نخست برابر لورن‌ ویلیامز از بریتانیا قرار گرفت و در حالیکه راند نخست را برنده شده بود در ۲ راند بعدی شکست خورد و حذف شد.

در همین وزن، ملیکا میرحسینی برابر چیلیچا از اسپانیا در دو راند متوالی شکست خورد و به کار خود پایان داد.

روز گذشته، ناهید کیانی که اخیرا به مدال طلای جهان رسید، در گرندپری‌ رم به مدال نقره دست یافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha