خسارت واحدهای مسکونی ایثارگران سیل‌زده در فیروزکوه جبران می‌شود

شهرری - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: پیگیر خسارت وارد شده ناشی از سیل اخیر به واحدهای مسکونی ایثارگران در فیروزکوه هستیم و این خسارت‌ها را جبران می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید، عباسعلی رضایی روز شنبه در گفت وگوی‌ تلفنی با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه ضمن پیگیری خسارت وارد شده ناشی از سیل اخیر فیروزکوه اظهار داشت: تدابیر لازم برای جبران خسارت واحدهای مسکونی ایثارگران در روستاهای سیل‌زده شهرستان فیروزکوه اندیشیده شده است و هیچ گونه نگرانی بابت ترمیم خسارات وارده از سیل نداشته باشند ما با جدیت ترمیم خسارات وارده را پیگیری و رفع خواهیم کرد.

مدیرکل بنیاد شیهد و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در خصوص اسکان ایثارگرانی که منازل آن‌ها دچار آسیب شده صورت گرفته و در خصوص جبران خسارت وارده به ایثارگران دستورات لازم صادر شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ایثارگران در سیل اخیر دچار صدمات جانی نشده‌اند، افزود: خسارت و مشکلات احتمالی پیش آمده نیز با برگزاری کمیسیون موارد خاص و به فوریت جبران می‌شود و در این خصوص جای نگرانی نیست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه نیز در این گفت وگوی تلفنی ضمن قدردانی از پیگیری مدیرکل و معاونان ستادی در خصوص حل مشکلات پیش آمده از سیل، بر پیگیری مستمر رفع مشکلات ایثارگران خسارت دیده تا حصول نتیجه کامل تأکید کرد.

بر اساس این گزارش در بارش‌های بعدازظهر چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته در شهرستان فیروزکوه که موجب جاری شدن سیل شد، به بخشی از مناطق شهری و روستاهای اطراف این شهرستان خساراتی وارد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha