۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۰۴
کد خبر: 85135290
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سیل جاده زرند به کوهبنان را مسدود کرد

۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۰۴
کد خبر: 85135290
سیل جاده زرند به کوهبنان را مسدود کرد

کرمان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: بر اثر بارندگی های عصر امروز(جمعه)، جاری شدن سیلاب و گل و لای مسیر ارتباطی زرند به کوهبنان در شمال این استان مسدود شده است و تردد اینک در این مسیر امکان پذیر نیست.

حمید سالخورده شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران راهداری در حال لایروبی و بازگشایی مسیر هستند تا هرچه زودتر ارتباط این ۲ شهرستان برقرار شود.

وی بیان کرد: سیلاب همچنین به جاده ارتباطی چند روستا در شهرستان های کوهبنان و زرند خساراتی وارد کرده و رفت و آمد را با اختلال روبه رو ساخته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان اظهار داشت: تعدادی منزل مسکونی در شهرک های امام رضا(ع) و شهید سلیمانی زرند هم با ورود سیلاب دچار آبگرفتگی شدند که با کمک نیروهای امدادی آب منازل تخلیه شد.

وی ادامه داد: بارندگی عصر امروز به چند رشته قنات و اراضی کشاورزی در شهرستان راور نیز خساراتی وارد کرده است.

سالخورده تاکید کرد: هم‌ا کنون‌ نیروهای امدادی در مناطق درگیر سیل حضور دارند و مشغول به خدمت رسانی هستند لذا شهروندان از رفت و آمدهای غیر صبوری خودداری کنند.

به‌گزارش ایرنا، مناطقی از شمال استان کرمان از روزگذشته درگیر سیلاب و طغیان رودخانه شده اند که خساراتی به مزارع، راه های ارتباطی و قنوات وارد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha