۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۱۸
کد خبر: 85135278
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سیل و آبگرفتگی به ۱۵ روستای کرمان خسارت زد

۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۱۸
کد خبر: 85135278
سیل و آبگرفتگی به ۱۵ روستای کرمان خسارت زد

کرمان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به خسارت سیل و آبگرفتگی به ۱۵ روستا در پنج شهرستان این استان گفت: تا کنون ۱۴۰ نفر سیل زده در این مناطق امدادرسانی شدند. 

به گزارش شامگاه جمعه ایرنا از جمعیت هلال احمر استان کرمان، رضا فلاح افزود: در پی وقوع باران‌های سیل‌آسا در بخش‌هایی از این استان، تاکنون پنج شهرستان دچار سیل و آبگرفتگی معابر و منازل شدند.

وی با تاکید بر امدادرسانی به موقع نیروهای امدادگر هلال احمر در ۱۵ روستا اظهار کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر تاکنون ۶ خودروی گرفتار در سیلاب را رهاسازی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه در مجموع ۳۱ خانواده دچار حادثه شدند، ادامه داد: آب ۲۶ منزل مسکونی توسط نیروهای هلال احمر تخلیه شده است.

سیل و آبگرفتگی به ۱۵ روستای کرمان خسارت زد

فلاح با اشاره به امدادرسانی ۵۱ نیروی امدادی در قالب ۱۴ تیم در مناطق سیل زده، اضافه کرد: در این عملیات های امداد و نجات ۱۴ دستگاه خودروی نجات، آمبولانس و سبک به کارگرفته شده است.

به گزارش ایرنا، سیل و آبگرفتگی از روز گذشته بخش‌هابی از شمال استان کرمان را فرا گرفت و عملیات امدادرسانی در مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha