مادر فوتبالیست فقید، تصویر سادات انقلاب را ۲ ساعت بالای سر نگه داشت

مراغه- ایرنا- تصویر سادات انقلاب اسلامی شامل حضرت امام خمینی (ره)، امام خامنه‌ای و آیت‌الله سیدابراهیم رییسی در میان این ۲ عزیز را بیش حدود ۲ ساعت قبل از ورود رییس‌جمهور به چاراویماق، بالای سر نگه داشت و گاهی نیز اشک شوق بر چشمانش جاری شد.

به گزارش ایرنا در میان زنان چادری و مردانی که برای استقبال از آیت‌الله رییسی حلقه زده بودند، شاید بیش از همه به چشم می‌آمد و در طول این ۲ ساعت، استوار و ساکت ایستاده و چشم به جایگاه دوخته بود؛ جایگاهی که در مقابل آن نوشته «به چاراویماق، سرزمین خوشه‌های طلایی خوش آمدید» قرار داشت.

به سوژه برخی خبرنگاران دوربین به دست هم تبدیل شد اما حس و حال قریب‌اش آنقدر متفاوت بود که خبرنگار ایرنا پس از رهسپار شدن آیت‌الله رییسی از چاراویماق به سراغش برود.

نخستین جمله‌اش برق از سر حاضران پراند و بی‌اختیار آن را اینگونه بیان کرد که «به خاطر آمدن آیت‌الله رییسی به چاراویماق امروز روزه هستم؛ قربان همه شما و رییس‌جمهور بروم؛ به این شهر خوش آمده‌اید».

وی خودش را بلافاصله معرفی کرد؛ گویی که سئوال خبرنگار در مورد هویت‌اش به او الهام شد و بی‌درنگ گفت: مادر « مغانلو» هستم.

این مادر ساکن چاراویماق ادامه داد: پسرم اینجا نبود وگرنه در بدو ورود آیت‌الله رییسی باید گوساله سر می‌بردیم؛ خودش هم نتوانست حضور پیدا کند.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال خبرنگار ایرنا که چرا ۲ ساعت این تصویر را بالای سر نگه داشته، اظهار کرد «کنیز دین اسلام و عاشق امام حسین (ع) هستم»؛ وی در حقیقت با این کلامش خواست تا این موضوع را بیان کند که به عشق اسلام و سادات در آنجا حضور یافته است.

دست بر قضا وی مادر مرحوم «محمد مغانلو»، فوتبالیست فقید است

یاد فرزند فقیدش «محمد مغانلو»، بازیکن سابق گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس تهران افتاد که بر اثر برخورد قطار در سال ۱۴۰۰ جان باخت؛ در حالی که اشک بر چشمانش جاری است، بیان کرد: برای زنده کردن یاد و خاطره «محمد» و به جای وی به استقبال آیت‌الله رییسی آمدم؛ «محمد» را فراموش نکنید.

به گزارش ایرنا آیت‌الله سیدابراهیمی رییسی صبح امروز، جمعه با حضور در جمع پرشور اهالی چاراویماق، برخی از مشکلات این شهرستان محروم را مورد بررسی قرار داد؛ رییس‌جمهور دولت مردمی در قالب پنجمین سفر از دور دوم سفرهای استانی به آذربایجان‌شرقی سفر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha