دومین قرارداد آبرسانی به روستاهای چهارمحال و بختیاری امضا شد

شهرکرد- ایرنا- دومین قرارداد آبرسانی به روستاهای چهارمحال و بختیاری با حضور مسوولان استانی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) روز جمعه به امضا رسید.

به گزارش روز جمعه ایرنا، این قرارداد به‌منظور آبرسانی به ۱۲۰ روستای چهارمحال و بختیاری بسته شد که مسئولیت اجرای آن با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) است.

معاون قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در این خصوص گفت: قرارداد نخست آبرسانی به روستاهای چهارمحال و بختیاری از سوی این قرارگاه بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حمید اباذری تاکید کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای محرومیت‌زدایی و فقرزدایی از کشور تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه دارد.

وی افزود: در این راستا آستان قدس رضوی، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران و بسیج با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به‌منظور کمک به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و افراد بی‌بضاعت جامعه همکاری دارند.

اباذری تصریح کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حوزه راه‌ها و آب روستایی، مسکن محرومان، آبخیزداری و آبخوان‌داری ورود جدی داشته است.

۶۰۰ کیلومتر جاده در چهارمحال و بختیاری احداث می‌شود

مسوول کارگروه راه و مدارس قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران نیز گفت: تا سه سال آینده ۶۰۰ کیلومتر جاده در چهارمحال و بختیاری احداث و روکش آسفالت ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام خواهد شد.

مجیدرضا حسن‌زاده تاکید کرد: در یک‌سال اخیر گام‌های مطلوبی برای محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری و اُمیدآفرینی بین مردم برداشته شده است.

وی افزود: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حوزه محرومیت‌زدایی به‌ویژه حوزه‌های آب‌رسانی و راه‌سازی اقدامات سازنده و اثرگذاری به‌ویژه در چهارمحال و بختیاری انجام داده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: استفاده از ظرفیت‌های قرارگاه‌های ملی از مهم‌ترین اقدامات دولت سیزدهم در این استان به‌شمار می‌رود.

علی حیدری تصریح کرد: همچنین از ظرفیت‌های قرارگاه‌های ملی برای رفع مشکلات حاشیه‌نشینی، راه‌های روستایی، توسعه کشاورزی، ارتقای آموزش و پرورش، رشد شاخص‌های بهداشت و درمان و بهبود امور فرهنگی بهره‌گیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha