استاندار خوزستان: اهواز برای میزبانی مسابقات بین المللی وزنه برداری آمادگی دارد

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان آمادگی خود را برای برگزاری مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر در اهواز اعلام کرد.

به گزارش ایرنا علی اکبر حسینی محراب روز جمعه در دیدار با سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری اظهار کرد: استان خوزستان در بحث ورزش همواره جزو استان‌های برتر بوده و امیدوارم ورزشکاران استان بیش از گذشته قله‌های ترقی را طی کنند.

وی افزود: برگزاری مسابقات مهمی از جمله جام فجر در خوزستان برای رشد جوانان استان بسیار اهمیت دارد و امیدواریم به بهترین نحو برگزار شود.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت وزنه‌برداری خوزستان و کشور بیان کرد: استان خوزستان، ۲ دوره میزبان جام بین‌المللی فجر در اهواز بود و این رقابت‌ها به خوبی برگزار شدند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای وزنه‌برداری خوزستان افزود: باتوجه به ظرفیت موجود استان و تجربه برگزاری رویدادهای بین المللی و کشوری در اهواز، برگزاری جام فجر در خوزستان کار چندان سختی نیست.

انوشیروانی با اشاره به اعلام آمادگی ۲۰ کشور آسیایی و چندین کشور اروپایی و آفریقایی برای حضور در جام بین المللی فجر گفت: تلاش می‌کنیم این رقابت‌ها به بهترین شکل برگزار شود.

نشان ویژه مسابقات بین‌المللی فجر و همچنین نشان هیات وزنه‌برداری خوزستان در پایان این دیدار از سوی رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به استاندار اهدا شد.

حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، سیدعلیرضا قریشی رییس هیات وزنه برداری، سیدکریم حسینی و شبیب جویجری نمایندگان اهواز در مجلس نیز در این دیدار حضور داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha