۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸
کد خبر: 85134789
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست فرمانداری ری: شوراهای اسلامی در خط مقدم ارتباط با مردم هستند

شهرری - ایرنا - سرپرست فرمانداری ویژه ری گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، شوراهای شهر و روستا در خط مقدم ارتباط مستقیم با مردم بوده و به عنوان پل ارتباطی دولت و حاکمیت با شهروندان عملکرد تأثیرگذاری دارند.

به گزارش ایرنا، محمد بشارت شامگاه پنجشنبه در ادامه بازدیدها و حضور در بخش های مختلف شهرستان ری با حضور در بخش قلعه نو در جلسه ای باحضور اسحاقی بخشدار قلعه نو با دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه ری در ابتدای این نشست ضمن تجلیل از جایگاه نهاد مردمی شوراهای اسلامی گفت: طول دوران مسئولیت نباید در نحوه عملکرد ما تأثیرگذار باشد و همه ما میبایست در طول دوره مسئولیتی خود بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم رضایت مردم به عنوان صاحبین اصلی کشور و انقلاب را جلب کنیم. خواه طول دوره مسئولیت ما یکروز باشد یا چندسال، چیزی که مهم است عمل به وظیفه و کار متعهدانه هر فرد در جایگاهی است که در آن خدمت می کند.

وی افزود: مجموعه بخش قلعه نو با جمعیتی در حدود ۴۰ هزار نفر بر اساس سرشماری سال ۹۵ که قطعا افزایش زیادی نیز پیدا کرده است به عنوان خواستگاه اصلی حوزه کشاورزی و نگین سبز شهرستان ری دارای ظرفیت های توسعه ای فراوانی است. همه ما نیز اینجا حضور داریم که به رشد و توسعه این بخش کمک و بار مسئولیتی اعضای شوراها، دهیاران و شهرداران را کمتر کنیم.

بشارت ادامه داد: خوشبختانه وفاق و همدلی بسیار خوبی در میان مسئولین این بخش وجود دارد و امام جمعه معزز بخش نیز به عنوان عامل افزایش اتحاد و همکاری میان مسئولین و مردم حضوری اثرگذار دارند که مجموع این موارد می تواند سبب افزایش سرعت رشد و پیشرفت بخش قلعه نو و افزایش کیفیت زندگی اهالی آن شود.

سرپرست فرماندار ویژه ری خاطرنشان کرد: ما در سطح بخش قلعه نو اولویت های زیادی مانند پروژه احداث کمربندی شهر قلعه نو و یا تقاطع غیرهمسطح فیروزآباد را پیش رو داریم اما بدلیل محدودیت در منابع مالی و امکانات باید همه ما با هم افزایی اولویت های اصلی که جزو دغدغه های مهم اهالی است را احصا کرده و تمرکز منابع و امکانات را در جهت اجرای این پروژه ها در کوتاهترین زمان ممکن قرار دهیم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری یادآور شد: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود دو کلیدواژه امید و ایمان را مطرح فرمودند که تمامی مسئولین باید در این راستا عمل کنند و یکی از راههای اصلی افزایش حس امید در میان جامعه عمل به وعده ها، اجرا و تکمیل سریع پروژه ها در شهرها و روستاها است.

بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری هم اکنون دارای ۴۰ هزار نفر جمعیت است که در ۲۰ کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha