آبرسانی تانکری به مناطقی از مرکز استان کرمان

کرمان- ایرنا- رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرمان از پاسخگو نبودن ادارات به مردم گلایه و انتقاد کرد که وضعیت کمبود آب شرب و آبرسانی در برخی محله های شهر مرکز استان به گونه ای است که با تانکر این کار انجام می‌گیرد و گاه نیز این کار به تاخیر می‌افتد.

به گزارش خبرنگار ایرنا منصور ایرانمنش روز چهارشنبه در نشست علنی این شورا با اشاره به کمبود آب شرب در شهر کرمان افزود: با توجه به اینکه فصل تابستان در حال نزدیک شدن است مشکلات زیادی در سطح شهر کرمان داریم و هم‌اینک نیز محله سرآسیاب فرسنگی با تانکر آبرسانی می‌شود.

وی تاکید کرد: براساس گزارش های مردمی حتی شب گذشته آبرسانی با تانکر هم انجام نشده است و اگر اکنون برای موضوع آب این محله فکری نشود در فصل تابستان به مراتب مشکلاتمان بیشتر خواهد بود.

ادارات جوابگو نیستند

ایرانمنش ادامه داد: متاسفانه در ادارات دولتی سطح شهر خیلی جوابگوی مردم نیستند و آنگونه که باید و در شان مردم است به ارباب رجوع پاسخ نمی دهند.

وی افزود: درخواست داریم استانداری از ادارات سرکشی کند و به صورت نمونه در اداره پست، مرسوله‌ای که باید درِ منازل تحویل شود و هزینه آن پرداخت شده، به مقصد که نمی رسد، وقتی مردم به اداره پست به صورت حضوری هم مراجعه می‌کنند متاسفانه کسی پاسخگو نیست.

ایرانمنش خاطرنشان کرد: درباره تکریم ارباب رجوع هم شهرداری اهتمام لازم را داشته باشد.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

دیگر موارد صحن شورا

به گزارش ایرنا در ادامه این جلسه شورا نیز یک از موضوعات دیگر بررسی ایرادهای هیات تطبیق به چند مصوبه هفته پیش شورا بود یکی از این مصوبات حق بیمه های ساختمانی بود. در پی مصوبه هفته پیش شورا مقرر شده بود که شهرداری کرمان نسبت به صدور پروانه با اخذ تعهد محضری نسبت به پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی سهمیه کارفرمایی اقدام و گزارش اقدامات انجام شده را با فوریت به شورای شهر اعلام کند.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

محمد امینی‌زاده رییس کمیسیون حقوقی، نظارت و ارزیابی شورا گفت: دوستان هیات تطبیق ایراد گرفتند که این مصوبه خارج از چارچوب اختیارات شوراست.

علیرضا نادری رییس شورا نیز در تایید نظر هیات تطبیق با اشاره به اینکه حق بیمه‌های ساختمانی مصوبه مجلس شورای اسلامی است، گفت: شورا فوق مجلس یا فوق هیات دولت نیست و هر قانون بالادستی را موظف به رعایت هستیم.

به گزارش ایرنا موضوع ترک تشریفات خرید دیوارهای بتنی حائل زمین های ارتش و جاده دسترسی به آرمستان جدید هم از درخواست های شهرداری بود که در این نشست شورا به تصویب رسید.

آنچه در بخش های دیگر این نشست شورا درباره موضوع پروژه صاروج پارس و واکنش ها به ماموریت های اداری و سفرهای داخلی و خارجی بدون اجازه شهردار گذشت را نیز می توانید از طریق لینک های زیر مطالعه کنید:

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha