استاندار: جلوی اُفت منحنی رشد اقتصادی هرمزگان در فصل تابستان گرفته شود

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با اشاره به رشد مطلوب ۱۰۷ درصدی اقتصادی در فصل زمستان سال گذشته گفت: ضعف استان در فصل تابستان است که باید مدیران با برنامه‌ریزی دقیق جلوی اُفت منحنی رشد استان در این فصل را بگیرند.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز چهارشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان افزود: هرمزگان در شاخص فعال‌سازی بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی راکد و همچنین ایجاد اشتغال رتبه چهارم کشوری را کسب کرد و رشد اقتصادی فصل زمستان نیز ۱۰.۷ درصد بود که رشد مطلوبی است اما ضعف هرمزگان در فصل تابستان است.

وی تاکید کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان نیز باید به سمت برگزاری رویدادها (ایونت ها) حرکت کند و شرکت برق منطقه‌ای نیز با برنامه‌ریزی دقیق برای مدیریت برق استان جلوی اُفت رشد تولید را بگیرد تا شاخص‌های اقتصادی در تابستان هم رو به رشد باشد.

استاندار: جلوی اُفت منحنی رشد اقتصادی هرمزگان در فصل تابستان گرفته شود

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با تاکید بر لزوم اهتمام مدیران بر اجرای طرح مولدسازی گفت: یکی از عواملی که می‌تواند به مدیران کمک کند، بحث مولدسازی است، چرا که منابع اعتباری محدود بوده و برهمین اساس باید از این ظرفیت بیشتر استفاده شود.

وی با تاکید بر لزوم افزایش بهره‌وری خدمات در روستاها یادآورشد: در هفته پیش رو همه فرمانداران باید مواردی که مربوط به کارگروه زیربنایی است، جمع بندی و ارسال کنند تا همه موضوع ها تعیین و تکلیف شده و مردم از بلاتکلیفی خارج شوند.

دوستی همچنین ضمن تبیین جایگاه میناب به عنوان پشتیبان توسعه سواحل مکران، دستوراتی برای انجام مطالعات جانمایی فرودگاه جدید این شهرستان صادر کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha