ممنوعیت عقد قرارداد مدیران مدارس زنجان با تولیدکنندگان لباس فرم دانش‌آموزی

زنجان - ایرنا - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مدیران مدارس استان مجاز به عقد هیچ گونه قراردادی با تولید کنندگان لباس فرم دانش آموزان نیستند.

ولی‌اله هاشمی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا زنجان با اشاره به فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان مدارس افزود: امسال محور فعالیت ثبت نام دانش آموزان با شعار "ثبت نام مطلوب عدالت محوری، خانواده مداری" در مدارس خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه به منظور تسهیل در امر ثبت نام در مدارس با رعایت تکریم ارباب رجوع ثبت نام، مطابق آئین نامه اجرایی موضوع مصوبه ۴۱ کمیسیون شورای عالی آموزش و پرورش در حال اجراست، افزود: بر همین اساس در زمان ثبت نام دریافت هرگونه وجه به غیر از بیمه و پول کتاب و لباس کار در هنرستان‌ها، ممنوع است.
هاشمی با بیان اینکه مبلغ بیمه نیز به صورت علی‌الحساب بر اساس مبلغ ریالی سال گذشته اخذ خواهد شد، اضافه کرد: همچنین دریافت هزینه ایاب و ذهاب تا زمان تعیین تکلیف نهایی وضعیت حمل و نقل ممنوع است.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: وجوه مجاز نیز باید صرفاً از طریق دستگاه کارت‌خوان و یا واریز به شماره حساب مدارس صورت پذیرد و دریافت غیر از این روش تخلف محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: برای جلوگیری از تحمیل هزینه اضافی به خانواده‌ها مدیران مدارس باید تدبیری اتخاذ کنند که در صورت سالم و مناسب بودن لباس فرم سال قبل دانش آموز با رضایت والدین و رعایت رنگ و مدل از همان لباس استفاده کند.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در ارتباط با مدارس هیئت امنایی افزود: رعایت کامل مفاد شیوه‌نامه در این مدارس نیز ضروری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha