مکان‌های نمازجمعه بهترین محل پاسخگویی مسئولان به مردم باشد+فیلم

یزد-ایرنا- امام جمعه مهریز گفت: مکان‌های نمازجمعه در مناطق مختلف، یک فرصت و بهترین محل برای پاسخگویی مسئولان به آحاد مردم و جوانان باشد و از این فضا به بهترین نحو استفاده شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی سه‌شنبه شب در جمع مسئولان فرهنگی و اعضای ستاد نمازجمعه شهرستان افزود: مسئولان با حضور فعال در این آیین عبادی سیاسی بدون واسطه با مردم و جوانان ارتباط برقرار کنند.

وی با بیان اینکه اقامه نمازجمعه یکی از مهم‌ترین دستاوردهای عظیم و ماندگار انقلاب اسلامی است ادامه داد: پاسخگویی به سوالات و مطالبات قانونی مردم با حضور مدیران در نمازجمعه یک فرصت است که باید از آن استفاده کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز بیان کرد: ارتباط صمیمی مسئولان با مردم و جوانان در محل نمازجمعه موجب امید و اعتماد و نقش مهمی در تحقق جهاد تبیین دارد.

محی‌الدینی اظهار کرد: مسئولان با حضور در نمازجمعه و استفاده از امکانات آن برای گزارش دهی و بیان خدمات نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی بیش از گذشته استفاده کنند.

وی یکی از برنامه‌های مهم در محل‌های نمازجمعه را استقرار میزهای خدمت به صورت هفتگی ذکر کرد که هرچند در این خصوص تاکنون اقداماتی شده ولی باید با بهره‌گیری از فرصت موجود باید بهتر و بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

امام جمعه مهریز گفت: در قالب برپایی میزهای مختلف خدمت توسط ادارات و نهادها می‌ توان در روز جمعه بدون مشکل به ارائه خدمات مختلف نظام اسلامی و انقلابی اقدام مناسب صورت داد.

محی الدینی با بیان اینکه عملیات اجرایی مجتمع بزرگ فرهنگی و مذهبی حضرت ولی عصر (عج) شهرستان ادامه دارد همکاری خیران در کنار همراهی مسئولان برای تکمیل آن را خواستار شد.

همچنین رییس ستاد اقامه نمازجمعه مهریز ضمن ارائه گزارش در خصوص اقدامات مختلف در این مکان به اهمیت همراهی اقشار مختلف و ادارات در کنار همیاری مردم اشاره کرد.

محمد علی زارع افزود: برپایی میزهای خدمت، بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های دینی و فرهنگی، جذب جوانان، واگذاری برخی امور به شهروندان و آینده سازان و ارتباط مستمر با نخبگان و فعالان را جزو برنامه‌های محوری ستاد نمازجمعه شهرستان ذکر کرد.

همچنین در این نشست سرهنگ علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز به اهمیت برگزاری باشکوه این آیین عبادی سیاسی در شهرستان اشاره و همکاری اقشار مختلف را بیش از گذشته خواستار شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha