۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۴۸
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85132682
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان همیار محیط بان شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۴۸
کد خبر: 85132682
استاندار  کردستان همیار محیط بان شد

سنندج-ایرنا- اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان به مناسبت هفته محیط زیست همیار افتخاری محیط بان شد.

به گزارش ایرنا، استاندار کردستان شامگاه سه شنبه در جریان دیدار مدیرکل و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کردستان ضمن تبریک هفته محیط زیست، اظهار کرد: پشتیبانی جدی و همه جانبه از محیط زیست و توجه به صیانت از مناطق طبیعی و تحت مدیریت محیط زیست استان از موضوعات مهم و اساسی است که باید به آن به طور ویژه توجه شود.

وی موضوع محیط زیست را یکی از اولویت های اساسی کار و مورد تاکید خود در استان خواند و بیان کرد: محیط زیست امانتی است در دست ما که به آیندگان تحویل دهیم و این مسئولیت سنگینی است که نباید با تصمیمات نادرست موجبات خسران های جبران ناپذیر بر انفال شویم.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست باید به یک گفتگو و مطالبه عمومی تبدیل شود، اضافه کرد: حفاظت از محیط زیست باید در کنار توسعه باهم همگام شوند و به رشد و توسعه استان نیز منجر شود.

زارعی کوشا با تشکر از مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در دیدگاه فرا بخشی و همسو با توسعه پایدار استان گفت: باید با یک نگاه علمی و همفکری مسولانه راهکارهای درستی در رابطه با رشد و پیشرفت در راستای توسعه پایدار در استان قدم برداریم.

وی در پایان از اقدامات جدی و پیگیرانه حفاظت محیط زیست کردستان در اجرای برنامه های مدیریت جامع تالاب زریبار اظهار کرد: یکی از این اقدامات مهم و امید بخش انتقال آب سد گاران به تالاب بود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست کردستان هم در این دیدار از حمایت های استاندار در برگزاری کارگروه های استانی و شهرستانی تالاب تشکر کرد و گفت: این جدیدت منجر به تسریع در روند پروژه ها و طرح های مدیریت جامع تالاب شده است.

در پایان این دیدار کارت همیار افتخاری محیط بان به استاندار کردستان اهدا شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha