۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۹
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85132230
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نماینده آبادان: وزارت نفت، تکلیف هیات مدیره باشگاه صنعت‌نفت را مشخص کند

آبادان - ایرنا - یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت در انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت‌نفت آبادان زمان را در نظر بگیرد و تکلیف آن را هرچه زودتر مشخص کند.

جلیل مختار روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بعد از استعفای اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت‌نفت آبادان انتظار می‌رفت وزارت نفت افراد جایگزین را در کمترین زمان ممکن معرفی کند ولی برخلاف پیش‌بینی همچنان باشگاه بدون اعضای هیات مدیره و بلاتکلیف است.

وی افزود: بازار نقل و انتقالات لیگ برتر در چند روز آینده آغاز خواهد شد و تیم‌های لیگ برتری برای فصل آینده در حال برنامه ریزی و تقویت خود هستند ولی تیم صنعت‌نفت همانند فصول گذشته بدون هیات مدیره و مدیرعامل بلاتکلیف است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با این شرایط باید نگران وضعیت تیم صنعت‌نفت در فصل آینده بود زیرا با از دست رفتن زمان تیم در بازار نقل و انتقالات نسبت به سایر حریفان عقب خواهد افتاد.

وی افزود: اغلب تیم‌های لیگ برتری، سرمربی خود را انتخاب کرده و با بازیکنان مورد نظر برای تقویت خود وارد مذاکره شده‌اند ولی تیم فوتبال صنعت‌نفت بدلیل نداشتن هیات مدیره هنوز سرمربی خود را نشناخته است.

مختار اظهار کرد: وزارت نفت باید بداند تیم صنعت‌نفت برای مردم آبادان و استان خوزستان اهمیت ویژه‌ای دارد و بلاتکلیفی این تیم به لحاظ روحی و روانی در مردم این استان بخصوص مردم آبادان تاثیر منفی خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا در چند روز گذشته در فضای مجازی از حسن گله‌داری، شاهین رحمانی، بهرام جمالی، محمدعلی شکوهی و محمد هاشمی به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت‌نفت آبادان نام برده شد ولی از سوی وزارت نفت و باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت‌نفت این خبر تایید نشد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با پیروزی در آخرین بازی خود در برابر مس کرمان با ۲۵ امتیاز در رتبه ۱۴ جدول قرار گرفت و در لیگ برتر ماندنی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha