آب گوارا در مسیر پایتخت کشتی ایران

ساری- ایرنا- استاندار مازندران گفت: مخزن ۲ هزار متر مکعبی برای تامین آب آشامیدنی پایدار مردم شهرستان جویبار حداکثر تا هفته دولت امسال ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز سه‌شنبه در جمع مردم لاریم از توابع شهرستان جویبار افزود: برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز مردم این شهرستان علاوه بر ۸.۵ کیلومتر لوله گذاری انشعاب، ساخت مخزن ۲ هزار مترمکعبی نیز در حال انجام است و تا هفته دولت با افتتاح این طرح، مشکل کمبود آب آشامیدنی مردم این شهرستان تا حد زیادی رفع خواهد شد.

شهرستان ۷۷ هزار و ۵۰۰ نفری جویبار به واسطه قهرمانی کشتی گیران این دیار در رویدادهای مهم المپیک و جهان به پایتخت کشتی ایران معروف است.

استاندار مازندران ادامه داد: برای تامین آب اشامیدنی شهر جویبار طرح و برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده است که با عملیاتی و بهره برداری آن‌ها، مشکل کمبود آب این منطقه نیز در آینده ای نزدیک رفع خواهد شد.

حسینی پور گفت: برای مدیریت آب در جویبار تصمیمات مطلوبی اتخاذ شد و در آینده ای نزدیک تمام مردم نیز از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به وجود ظرفیت های فراوان و بزرگ اقتصادی در جویبار با بیان اینکه تحولات بزرگی باید در این شهرستان ایجاد شود، افزود: صنعت گلخانه ای باید در جویبار توسعه یاید تا این منطقه به قطب تولید محصولات صادرات محور تبدیل شود.

آب گوارا در مسیر پایتخت کشتی ایران

ابعاد و فلسفه وجودی قیام ۱۵ خرداد باید در جامعه تبیین شود

استاندار مازندران در ادامه گفت که ابعاد و فلسفه وجودی قیام ۱۵ خرداد باید بدرستی در جامعه و بویژه در بین نسل جوان تبیین و بازگو شود.

حسینی پور افزود: نهضت بزرگ انقلاب اسلامی ایران که امام خمینی (ره) آن را پایه گذاری کردند، از ۱۵ خرداد وارد مرحله مرحله جدیدی شد.

وی با بیان این‌که، اگر قیام ۱۵ خرداد نبود در واقع انقلاب اسلامی ایران نیز به‌وقوع نمی پیوست، خاطرنشان کرد: قیام ۱۵خرداد زیربنا و سنگ بنای واقعی انقلاب سال ۵۷ بود که به برکت امام خمینی (ره) روی داد.

استاندار مازندران بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت امام خمینی (ره) به مردم ایران عزت و کرامت بخشید است و در عرصه بین المللی نیز به یک الگوی تمام عیار برای تمام آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

نماینده عالی دولت در مازندران اظهارداشت: همه باید تلاش کنیم تا راهی که در قیام ۱۵ خرداد در نهضت امام ایجاد کرده است را به اتمام برسانیم.

حسینی پور افزود: قیام ۱۵ خرداد همواره زنده و پویا و همانند واقعه عاشورا دائم در حال جوشش و پیشرفت است.

وی بیان کرد: امام خمینی ۱۵ خرداد را با اهمیت توصیف کردند و علت آن این است که این قیام یک نهضت برآمده از اسلام ناب محمدی است که ریشه های انقلاب اسلامی در آن ایجاد شده است.

مقام عالی دولت در مازندران گفت: اهمیت ۱۵ خرداد در این است که ما باید ارزش های انقلاب اسلامی را همواره زنده نگاه بداریم که یکی از این ارزش ها برپایی و اقامه نماز جماعات با حضور جوانان در مساجد است.

وی خاطرنشان کرد: پس از رحلت امام، هیچ شخصیتی در کشورمان نمی توانست به اندازه رهبری جای خالی امام خمینی(ره) را پرکند چرا که ایشان تمام ایده های امام خمینی را در جامعه عملی و پیاده کردند و در سطح بین الملل نیز به برکت شهدای ۱۵ خرداد و به برکت خون جوانان در هشت سال دفاع مقدس، پرچم نظام اسلامی در قله های بلند جهان به اهتزار درآمده است.

استاندار مازندران اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام دشمنان را به زانو درآورد و کشورهای منطقه نیز که به آمریکا دلخوش بودند به صراحت اعلام کردند که جمهوری اسلامی ایران قدرت اول منطقه است و نمی خواهیم که با هم پیمانی با آمریکا، روابط خودمان را با جمهوری اسلامی ایران دچار خدشه کنیم. حسینی پور گفت: این سرآغاز یک تحول بزرگ است و به برکت انقلاب، آینده بسیار روشنی پیش روی جمهوری اسلامی ایران است.

حسینی پور با عنوان اینکه مومن هیچ گاه در خود و در جامعه ایجاد یاس و ناامیدی نمی کند، گفت که شهدای ما در دفاع مقدس نیز با قدرت ایمان در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند و عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha