۱۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۳۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85131476
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وضعیت جوی و دریایی بوشهر تا پایان هفته آرام پیش‌بینی شد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی وضعیت جوی و دریایی این استان تا پایان هفته آرام پیش‌بینی می‌شود.

پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: طی این مدت افزایش رطوبت و شرجی هوا، غبار محلی و در اواسط روز گاهی وزش باد، از پدیده‌های غالب در سطح استان است.

وی افزود: همچنین در مناطق مستعد، خیزش گردوخاک در زمان افزایش سرعت وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: ظهر امروز با توجه به افزایش موقتی سرعت وزش باد، دریا برای ساعت‌هایی متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در ساعت‌هایی از ظهر افزایش سرعت وزش باد و فردا در برخی مناطق همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی شده است.

مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد در این استان متغیر، به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و ر ساعت‌هایی از ظهر تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در ساعت‌هایی از ظهر ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۵۹ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۱۳، جزر دوم ساعت ۱۷:۰۷ و مد دوم ساعت ۲۳:۲۲ خواهد بود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای اهرم و خورموج با ۴۵ و جم با ۲۳ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha