استاندار سیستان و بلوچستان: ایجاد مرکز تحقیقات کشاورزی در زرآباد ضروری است

چابهار- ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر ضرورت ایجاد مرکز تحقیقات کشاورزی در شهرستان زرآباد گفت: باید با استفاده از فناوری‌های نوین آبیاری از ظرفیت‌های کشاورزی موجود در استان به بهترین نحو استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد کرمی در حاشیه سفر به زرآباد شامگاه یکشنبه در جمع مردم این شهرستان اظهارداشت: انقلاب اسلامی اراده الهی است و امام خمینی (ره) با عنایت الهی این انقلاب را بنیان نهاده است.

وی تصریح کرد: هیچ کار نشدنی وجود ندارد و انسان با اراده و توکل به خداوند می‌تواند به تمام امور تسلط یابد.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: زرآباد با توجه به ظرفیت‌های خوبی که دارد باید به سرعت در حوزه کشاورزی توسعه پیدا کند بنابراین مرکز تحقیقات کشاورزی در این منطقه ایجاد شود.

وی ادامه داد: جوانان شهرستان زرآباد باید با تقویت اراده‌های خود در جهت رشد و شکوفایی منطقه گام بردارند.

کرمی اظهارداشت: بندری که در تلاش هستیم آن را در شهرستان زرآباد توسعه دهیم علاوه‌بر صیادی در رشد صادرات این منطقه هم موثر است.

وی خاطرنشان‌کرد: شهرستان زرآباد از نظر کشاورزی اهمیت زیادی دارد و ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای نیز در این منطقه موجود است که باید به نحو مطلوب از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید با جدیت دست به دست هم دهیم و با همکاری و همیاری کار را به پیش ببریم و اگر در جایی دیدیم مسوولی نمی‌تواند کار انجام دهد باید فردی توانمند جایگزین وی شود.

وی افزود: باید با شناسایی ظرفیت‌های شهرستان زرآباد این ظرفیت‌ها را به ثروت تبدیل و اشتغال خانگی ایجاد کنیم.

به گزارش ایرنا استاندار سیستان و بلوچستان به همراه علیرضا مرحمتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به منظور بازدید از چندین طرح عمرانی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری و همچنین دیدار با ائمه جمعه، معتمدین، ریش سفیدان و مردم به شهرستان زرآباد سفر کرده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha