امام جمعه کرمانشاه: امام راحل هیچوقت از اندیشه‌ها فراموش نمی‌شود

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امام راحل حقیقت قلوب همه عاشقان و دلدادگان اسلام است و هیچوقت از اذهان و اندیشه ها فراموش نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» یکشنبه شب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و سالروز قیام ۱۵ خرداد در مسجد چهارمین شهید محراب کرمانشاه اظهار کرد: امام راحل به عنوان رهبری اسلامی پشت استکبار را به لرزه درآورد.

وی تصریح کرد: امام راحل با پشتیبانی اسلام و قرآن توانست انقلابی رقم بزند که دستورات خداوند را زنده کند و همین برای استکبار جهانی و غرب غیرقابل قبول بود.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حرکت امام خمینی (ره) در مسیر قرآن و اسلام افزود: امام راحل از اولین روزهای شکل گیری انقلاب اسلامی فقط اسلام را فریاد کرد و از اسلام ارتزاق معنوی می‌کرد، لذا دشمنی ایشان با آمریکا و استکبار به واسطه حمایت آنان از حکوت وابسته پهلوی بود.

وی ضمن اشاره به سخنرانی تاریخی امام خمینی (ره) در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ اظهار داشت: سخنرانی تاریخی امام راحل جرقه انقلاب اسلامی را بوجود آورد، زیرا استنباط ایشان این بود که دنیای کفر با اسلام مخالف بودند بنابراین باید همه مومنان از اسلام دفاع کنند.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha