۱۵ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۲۴
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 85131229
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح گازرسانی به منطقه زیلایی ۵۵ روستا را به شبکه گاز وصل می کند

یاسوج - ایرنا - فرماندار مارگون با اشاره به اینکه طرح بزرگ گازرسانی به منطقه زیلایی به عنوان یکی از اثربخش ترین اقدام های دولت برای رفاه اهالی ۵۵ روستای این شهرستان است گفت: این طرح ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مختار اندرخور روز دوشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح گازرسانی به منطقه زیلایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود:مرحله نخست این طرح امسال بهره برداری می شود و پروژه مذکور قرار است به طور کامل نیمه اول سال آینده بهره برداری شود.

وی با بیان اینکه آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به منطقه سردسیری زیلایی یکی از خدمات ماندگار دولت سیزدهم در این شهرستان است ابراز کرد: این طرح با ۱۷۴ میلیارد تومان اعتبار اجرا می شود.

فرماندار مارگون تصریح کرد:با بهره برداری از طرح گازرسانی به منطقه زیلایی ۵۵ روستای سخت گذر و محروم این شهرستان با جمعیت بیش از چهارهزار و ۵۰۰ نفر به شبکه گاز کشور متصل می شوند.

اندرخور خاطرنشان کرد:طرح گازرسانی به زیلایی به طول ۲۲۴ کیلومتر هم اکنون با سرعت مطلوبی در حال اجراست.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی طرح گاز رسانی به هفت روستای منطقه دلی رج از توابع بخش مرکزی مارگون خبر داد.

اندرخور ابراز کرد: با تکمیل این طرح یکهزار نفر از جمعیت مناطق روستایی مذکور از نعمت گاز خانگی بهره مند خواهند شد.

فرماندار مارگون عنوان کرد: خط انتقال این طرح تا پایان تیر ماه تکمیل می شود و بلافاصله عملیات اجرایی علمک گذاری آغاز می شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نیمی از جمعیت شهرستان مارگون از نعمت گاز بهره مند هستند.

مارگون با جمعیتی حدود ۲۱ هزار نفر در فاصله ای حدود ۶۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع گردیده است و حدود ۱۷ هزار نفر از جمعیت این شهرستان جدید روستایی و بالای سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز جمعیت شهری دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha