۱۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۵
کد خبر: 85131171
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی مازندران نسبت به سیلاب محلی هشدار داد

۱۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۵
کد خبر: 85131171
 هواشناسی مازندران نسبت به سیلاب محلی هشدار داد

ساری-ایرنا- هواشناسی مازندران نسبت به احتمال جاری شدن روان‌آب و وقوع سیلاب‌های محلی، ریزش سنگ و اختلال در ترددهای جاده ای از عصر فردا دوشنبه تا پنجشنبه هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هواشناسی مازندران روز یکشنبه با صدور هشدار سطح زرد، پیش بینی کرد آسمان این استان از عصر فردا دوشنبه تا عصر پنجشنبه با بارش باران رگباری و وقوع رعد و برق همراه با وزش باد همراه خواهد بود.

هواشناسی منطقه اثر فعالیت این سامانه جدید را ارتفاعات بویژه ارتفاعات غربی و مرکزی استان اعلام کرد و نسبت به احتمال جاری شدن روان آب و وقوع سیلاب های محلی و نقطه ای، ریزش سنگ و اختلال در تردد محورهای کوهستانی بویژه در، محورهای کندوان و هراز در طی این مدت هشدار داد.

هواشناسی مازندران در این اطلاعیه ضمن هشدار به کوهنوردان برای خودداری از صعود به ارتفاعات به شهروندان نیز توصیه کرد علاوه بر اسکان در کنار رودخانه ها، در هنگام تردد در محورهای کوهستانی، جوانب احتیاط را در نظر بگیرند.

طبق پیشبینی هواشناسی مازندران درجه هوای استان از فردا دوشنبه بین ۲۶ تا ۳۳ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

طبق پیش بینی هواشناسی، از روز سه شنبه روند کاهشی دما در مازندران اغاز می شود و علاوه بر ارتفاعات، در مناطق پایین دست نیز شاهد رگبار باران خواهیم بود و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز علاوه بر تداوم هوای خنک، شاهد بارش متناوب باران در سطح استان خواهیم بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha