دوومیدانی جوانان آسیا؛ برنز پرتاب دیسک به نماینده ایران رسید

تهران- ایرنا- محمدرضا ضیایی نماینده کشورمان در جایگاه سوم رقابت ماده پرتاب دیسک مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا کره جنوبی ایستاد.  

به گزارش ایرنا، محمدرضا ضیایی پرتابگر جوان دوومیدانی کشورمان امروز (یکشنبه) با شرکت در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب دیسک مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا با ثبت حد نصاب ۵۵.۴۴متر موفق شد در جایگاه سوم رقابت این مسابقات قرار گیرد و مدال برنز را از آن خود کند.

علی رجبی دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات نیز با ثبت حد نصاب ۵۳.۵۱متر در جایگاه پنجم رقابت ماده پرتاب دیسک قرار گرفت.

در ادامه این رقابت ها ملینا اسماعیلی در ماده ۱۰۰متر مسابقات با ثبت حد نصاب ۱۲.۳۷ثانیه در جایگاه پنجم گروه خود قرار گرفت و نتوانست به مرحله بعدی مسابقات راه یابد.

محمد حسام مظفری در ماده ۸۰۰متر با ثبت حد نصاب ۱:۵۱.۶۹دقیقه در جایگاه سوم گروه خود قرار گرفت و راهی مرحله نهایی این رقابت‌ها شد.

مانا حسینی نیز با پرتابی به مسافت ۴۷.۳۵متر در ماده پرتاب نیزه در جایگاه چهارم قرار گرفت و به کار خود پایان داد.

ارشیا مصدقی هم با عبور از ارتفاع ۴.۸۰متر رقابت ماده پرش بانیزه و قرار گرفتن در جایگاه ششم به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

سید محمد سجاد آقایی در مرحله مقدمانی رقابت ماده ۴۰۰متر با ثبت حد نصاب ۴۹.۴۱ثانیه در جایگاه پنجم گروه خود قرار گرفت و با قرار گرفتن در جایگاه یازدهم در مجموع از رسیدن به مرحله بعدی باز ماند.

سینا نجفی دونده دوهای سرعت در جریان انجام تمرینات پیش از آغاز رقابت خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به دلیل برخورد با یکی از ورزشکاران زمین خورد و از ناحیه آرنج دست آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد.

مدال برنز محمد رضا ضیایی اولین مدال تیم اعزامی کشورمان در پایان روز نخست این مسابقات است.

رقابت‌های دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۱۴الی ۱۷خرداد ماه به میزبانی شهر ییچئون کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha