۱۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵
کد خبر: 85131087
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: مقام معظم رهبری، خلف صالح امام خمینی(ره) است

یزد - ایرنا - عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یکی از افتخارات بزرگ ملت ایران رهبریهای داهیانه مقام معظم رهبری است که خلف صالح امام بوده که کشتی انقلاب را هدایت می کنند .

به گزارش ایرنا آیت الله حاج شیخ محمد بابکی، روز یکشنبه در آیین گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره) و قیام شهدای ۱۵ خرداد در ابرکوه افزود: برغم توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب ، انقلاب اسلامی ایران در دنیا حرف اول را می زند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نقش مهم انقلاب اسلامی در دفاع از مظلومان جهان اظهارکرد: نقش و جریان داعش جریان کوچکی نبود که می خواست به ایران اسلامی حمله کند، اما با تلاش و هدایت محور مقاومت و انقلاب اسلامی نابود شد.

وی بابیان اینکه مسیری که امام خمینی (ره) انتخاب کرد مسیر حق است ادامه داد: دست بزرگ خداوند متعال بالای سر انقلاب اسلامی ایران است؛ امام(ره) برای عظمت اسلام و اعتلای و توسعه ایدولوژی کشور اسلامی تلاش کرد و از این تلاش و اهداف خودشان عقب ننشست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: برغم اینکه بیش از ۴۴ سال تمام توطئه ها علیه انقلاب اسلامی بود ، اهداف انقلاب اسلامی که همان اهداف امام خمینی (ره) است تغییر نکرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha