توسعه ۲۹ کیلومتر از شبکه گاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان در حال انجام است

اهواز- ایرنا-  مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با شرکت گاز استان گفت: توسعه‌ شبکه‌ گاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با هدف پشتیبانی از واحدهای تولیدی به طول ۲۹ کیلومتر در دست اجراست.

علی مهدی پور یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تامین آب، گاز و برق از دغدغه‌های تولیدکنندگان است بیان‌کرد: تاکنون ۲۵۰ کیلومتر شبکه گاز در ۳۶ شهرک و ناحیه صنعتی احداث گردیده و در همین راستا توسعه شبکه‌های گاز برای سایر شهرک‌ها و نواحی صنعتی در دست مطالعه و بررسی است.

وی یادآورشد: تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی زمینه رشد تولید و همچنین تکمیل ظرفیت واحدها را درپی دارد که به کاهش نرخ بیکاری در استان منجر می‌شود.

وی افزود: این ۲۹ کیلومتر توسعه گاز با اعتبار اختصاص یافته بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی اندیمشک ۲، اهواز ۲، سردشت دزفول، خرمشهر، ماهشهر و رامهرمز اجرا خواهد شد.

مهدی پور اظهارکرد: بر اساس این تفاهم نامه که در اواخر سال گذشته منعقد شد مقرر گردید طراحی و نظارت شبکه گاز توسط شرکت گاز برآورد و انتخاب پیمانکار توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان انجام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ادامه‌داد: تاکنون گاز مورد نیاز ۸۰ درصد واحدهای تولیدی شهرک ها و نواحی صنعتی استان تامین شده است.

در خوزستان‌۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha