۱۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85131009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده گروه ۲۴ بعثت سپاه: امام خمینی(ره) حاکمیت دینی را پایه‌گذاری کرد

بروجرد - ایرنا - فرمانده گروه جنگ نوین ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه گفت: امام خمینی(ره) حاکمیت دینی را پایه‌گذاری کرد و امروز کارآمدی حکومت دینی انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار حجت الله صالح نژاد یکشنبه در مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) در مسجد امام(ره) بروجرد افزود: راه انقلاب اسلامی ایران سخت، ولی نتیجه بخش و شیرین است، باید در راه انقلاب ثابت قدم بمانیم این راه شهدا است.
وی اظهار کرد: امام خمیتی(ره) دین را احیا و غیرتمندی را به مردم ایران هدیه کرد، ملت ایران قبل از انقلاب زیر بار ستم استکبار بود، ملت ایران پیرو امام حسین(ع) بوده و هست و هیچگاه زیر بار ظلم و زور استکبار نمی رود.
فرمانده گروه جنگ نوین ۲۴بعثت نیروی زمینی سپاه گفت: امام خمینی(ره) باعث شد رژیم طاغوت سرکوب شود و امام(ره) به تاسی از مکتب امام حسین(ع)و ائمه اطهار(ع) برای اسلام و استقرار حکومت اسلامی قیام کرد.
سردار صالح نژاد با اشاره به اینکه قیام امام با قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ آغاز شد و در بهمن ۵۷ با تحمل سختی های فراوان به پیروزی رسید افزود: امام (ره) در گفتمان جدیدی دین را در حاکمیت گنجاند و حاکمیت دینی را بنیان گذاشت و انقلاب را به جهانیان صادر کرد.
وی همچنین اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بعد از رحلت امام(ره) به خوبی کشتی انقلاب را هدایت کرده و انقلاب را به اوج اقتدار رسانده است.
فرمانده گروه جنگ نوین ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه گفت: دشمنان همواره درصدد ضربه زدن و آسیب زدن به انقلاب هستند ولی راه به جایی نخواهند برد زیرا که امام به ما آموخت که با ایمان و اقتدار راه خود را ادامه دهیم.
سردار صالح نژاد افزود: در مسیر مقدس انقلاب توطئه های بزرگی توسط دشمنان ایجاد می شود ولی پیروزی با حق و حقیقت است و باطل نابود شدنی است.
وی اظهار داشت: مجاهدت ملت ایران برای گذشتگان افتخار آفرین خواهد بود، جوانان انقلابی و با انگیزه که دستاوردهای بزرگ انقلاب هستند به خوبی مسیر انقلاب را ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد امام خمینی(ره) بروجرد برگزار شد.

دراین مراسم نیز مداحان در سوگ غم از دست دادن امام خمینی(ره) مدیحه سرایی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha