۱۴ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۴۱
کد خبر: 85130995
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انقلاب اسلامی حکومت توحیدی در مقابل قدرت غرب بود

۱۴ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۴۱
کد خبر: 85130995
انقلاب اسلامی حکومت توحیدی در مقابل قدرت غرب بود

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری آیت الله خمینی (ره) در آن مقطع یک حکومت الهی و توحیدی بود زیرا استکبار جهانی در آن زمان قدرت زیادی داشتند.

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده در مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در شهر دهدشت اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی یک مشیت الهی دربرابر قدرت استکبار جهانی شرق و غرب بود.

وی بیان کرد: بعد از تشکیل جمهوری اسلامی دشمن و استکبار جهانی از هرفرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کرد.
احمد زاده با اشاره به فعالیت های مختلف گروه های تروریستی علیه انقلاب اسلامی اضافه کرد: هدف اصلی دشمن شکسته شدن بال و پَر و تیشه به ریشه انقلاب بوده که در این راستا ناموفق بوده است.

وی جنگ هشت ساله را یکی از برنامه های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دانست و افزود: ایستادگی مردم در این جنگ تحمیل شده نقشه های واهی دشمنان را نقش برآب داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سختگیری های اقتصادی دشمن علیه انقلاب اسلامی از گذشته تاکنون ادامه داد: در این شرایط سخت دشمنان از هر فرصتی برای ضربه به انقلاب استفاده می کنند.
احمدزاده جنگ ترکیبی را آخرین حربه دشمن علیه آرمانهای انقلاب دانست و اضافه کرد: استکبار در این جنگ خطرناک به دنبال این هستند که جای شهید و جلاد را عوض کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر شکست دشمن در این جنگ ترکیبی افزود: مخالفان و مستکبران با برنامه ریزی به دنبال دشمن تراشی و جنگ نظامی در کنار جنگ ترکیبی هستند.

احمد زاده با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی گفت: مردم ایران به این باور رسیدن که با صبر و بردباری از این گردنه سخت عبور خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha