استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار تامین تجهیزات و آمبولانس کمک‌دار شد

شهرکرد-ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخت‌گذر بودن برخی مناطق استان گفت: تامین تجهیزات و آمبولانس کمک‌دار برای استان ضروری و مورد تاکید است.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری روز شنبه در نشست با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: با توجه به توافقات انجام شده، با وزیر بهداشت مقرر شد تعدادی آمبولانس کمک‌دار برای استان تامین شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار تامین تجهیزات و آمبولانس کمک‌دار شد

وی با اشاره به اینکه مردم ولایت‌مدار چهارمحال و بختیاری در طی ۲ روز میزبان وزیر سخت‌کوش و جهادی بودند، اظهار داشت: با حضور وی در استان مشکلات حوزه بهداشت و درمان در همه ابعاد بررسی و یک جلسه جمع‌بندی نیز با حضور هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: با دستور وزیر بهداشت و درمان مقرر شد اعتبارات عمرانی خوبی به‌منظور توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان وخوابگاهی و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های جدید و همچنین مراکز بهداشتی که فرسوده هستند، اختصاص داده شود.

حیدری اظهار داشت: حوزه تحقیقات، پژوهش و فناوری علوم پزشکی در چهارمحال و بختیاری به‌صورت ویژه مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد تجهیزاتی به حوزه آزمون و پردیس نیز اختصاص پیدا کند.

حیدری با تاکید بر اینکه در چهارمحال و بختیاری، محرومیت‌های تاریخی وجود دارد، گفت: امیدواریم که ناهمترازی‌ها در این حوزه تراز شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برای مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان در حوزه بهداشت و درمان نیزمصوب شد که با دستور وزیر پرداخت اعتبارات تسریع شود.

استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: اجرای طرح سلامت خانواده نیز در کل استان اجرایی شود و این استان به صورت پایلوت برای اجرای طرح در نظر گرفته شد .

به گزارش ایرنا، در دومین روز از سفر وزیر بهداشت به چهارمحال و بختیاری؛ بازدید از بیمارستان ولیعصر(عج) بروجن همراه با عیادت از بیماران با اهدای گل، بررسی مطالبات و روند ارائه خدمات، تجهیزات و امکانات بیمارستان انجام شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار تامین تجهیزات و آمبولانس کمک‌دار شد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha