مسابقات جهانی تکواندو؛ حذف دو نماینده ایران از دور مسابقات

تهران- ایرنا- روز ششم مسابقات جهانی تکواندو در شرایطی پیگیری شد که دو نماینده ایران با قبول شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

به گزارش ایرنا، در چارچوب رقابت‌های جهانی تکواندو که به میزبانی باکو در جریان است در روز ششم این مسابقات، مبارزات اوزان ۶۲- کیلوگرم بانوان و ۷۴- کیلوگرم آقایان برگزار شد که طی آن سیده نرگس میرنوراللهی و میرهاشم حسینی نمایندگان تیم ملی تکواندو کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

میرنوراللهی در دیدار نخست خود موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر مالسا مونتریو از پرتغال را شکست بدهد، ملی پوش کشورمان در مرحله یک شانزدهم نهایی رو در روی مریمی خلال از مراکش قرار گرفت و او را با نتیجه ۲ بر صفر از پیش رو برداشت. نماینده کشورمان در یک هشتم نهایی به مصاف سارا چاری قهرمان جهان در سال ۲۰۲۲ و عنوان‌دار گرندپری قرار گرفت و نتیجه را ۲ بر صفر به حریف خود واگذار تا از دور رقابت ها کنار برود.

در ادامه این مسابقات، میرهاشم حسینی در وزن ۷۴- کیلوگرم دیگر نماینده ایران در روز ششم بود. حسینی در دیدار نخست خود برابر روسلان ماکاروف از قرقیزستان قرار گرفت و توانست با نتیجه ۲ بر صفر او را شکست بدهد. وی در دیدار دوم خود رو در روی جیلن لالون از هائیتی قرار گرفت و با نتیجه مشابه این تکواندوکار را از پیش رو برداشت، حسینی در یک هشتم‌نهایی و در یک دیدار نفس‌گیر مقابل استفان تاووک از صربستان دارنده مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۲۲ مکزیک قرار گرفت و با ارائه نمایشی قابل قبول، نتیجه را ۲ بر یک به حریف خود واگذار کرد و از گردونه رقابت ها حذف شد.

در همین چارچوب و در روز آخرین مسابقات، فردا یکشنبه علیرضا نادعلیان و ناهید کیانی، ۲ ملی پوش کشورمان به مصاف رقبای خود خواهند رفت.کاروان تکواندو ایران در این مسابقات ۲ مدال برنز توسط متین رضایی و آرین سلیمی به دست آورده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha