۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85130329
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

وزیر بهداشت: ایران با وجود همه تحریم‌ها در پیشگیری از کرونا موفق عمل کرد

شهرکرد- ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:با وجود همه تحریم‌ها، ایران در درمان و پیشگیری از گسترش کرونا به عنوان یک کشور موفق عمل کرد و به عنوان یک کشور موفق و پیشرفته در درمان کرونا شناخته شده است. 

به گزارش ایرنا، بهرام عین‌اللهی روز شنبه در آیین کلنگ‌زنی ۲ طرح بهداشتی در خانمیرزا و آلونی با گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت به موفقیت کشور در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون ایران به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای حوزه سلامت منطقه تبدیل و در این زمینه پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.

وزیر بهداشت با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای ۱۵ خردادماه افزود: این روزها، ایام سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و دل‌ها متوجه امام راحل است ، روح بلند امام توانست این انقلاب را به نتیجه برساند.

عین‌اللهی گفت: در دوران رژیم پهلوی، ایران یک کشور وابسته به سایر کشورهای دنیا بود و منابع ما را آمریکایی‌ها و غربی‌ها می‌برند، اما امروز کشور از وابستگی خارج شده است و به خودکفایی در همه عرصه‌ها رسیده است.

وی با اشاره به دسیسه‌های دشمن در طول ۴۴ سال اخیر به خصوص تحریم‌های ظالمانه افزود: دشمن با این تحریم به دنبال شکست و ضربه‌زدن به انقلاب است و امید دارد که جلوی پیشرفت کشور گرفته شود، اما در هیچ کدام از دسیسه‌ها موفق نشده است.

کلنگ مرکز شبانه‌روزی خانمیرزا به زمین زده شد

وزیر بهداشت: ایران با وجود همه تحریم‌ها در پیشگیری از کرونا موفق عمل کرد

رییس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: در دومین روز سفر وزیر بهداشت به استان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان خانمیرزا و مرکز منتخب شبانه‌روزی سلامت شهر آلونی در شهرستان خانمیرزا کلنگ‌زنی شد.

ارسلان خالدی‌فر افزود: برای احداث شبکه بهداشت و درمان شهرستان با یک‌هزار مترمربع زیربنا و در۲ طبقه خانمیرزا بیش از ٢٠ میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است.

به گفته وی، در مرکز شبانه‌روزی سلامت شهر آلونی شهرستان خانمیرزا نیز که زمینی با ۲ هز ار و۵۰۰ مترمربع زیربنا در سه طبقه احداث خواهد شد، بیش از ۵٠ میلیارد تومان اعتبار هزینه نیاز است.

وی اظهار داشت: زمین این مرکز منتخب شبانه روزی سلامت از سوی خیر نیک اندیش با عنوان «یادبود مرحوم مهندس عقیل فرهمند» اهدا شد.

به گزاش ایرنا، وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی روز شنبه در دومین روز از سفر به چهارمحال و بختیاری به شهرستان لردگان، فلارد و خانمیرزا رفت و با حضور در بیمارستان لردگان از بیماران عیادت و از زحمات کادر درمان تقدیر کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha