۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85130124
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عملیات ساخت دانشکده پرستاری شهرستان لردگان با حضور وزیر بهداشت آغاز شد

شهرکرد- ایرنا- عملیات احداث دانشکده پرستاری شهرستان لردگان چهارمحال و بختیاری روز شنبه ۱۳ خردادماه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه در آیین کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری لردگان با اشاره اهمیت گسترش مراکز تحصیلی و آموزش عالی گفت: رشد آموزش عالی در این شهرستان مورد تاکید است و در شورای عالی دانشگاه علوم پزشکی کشور نیز احداث دانشکده پرستاری موافقت اصولی دریافت کرده است.

بهرام عین‌اللهی افزود: این واحد دانشکده در محل بیمارستان لردگان احداث می‌شود تا در این محل آموزش تعداد زیادی از افراد بومی منطقه در رشته‌های مختلف پرستاری و مامایی فراهم شود.

وی در ادامه به بازدید از بیمارستان لردگان اشاره کرد و گفت: بیمارستان ۱۹۰ تختخوابی لردگان تمام نیازهای درمانی منطقه را پوشش می‌دهد و به عنوان پشتیبان برای شهرستان‌های لردگان، فلارد و خانمیرزا است و رفع مشکلات این بیمارستان که حالت پشتیبان و مرکزی دارد، مورد تاکید است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به دستاوردهای نظام اسلام در حوزه مختلف به خصوص بهداشت و درمان گفت: انقلاب اسلامی ایران در سراسر دنیا در حال گسترش است.

عملیات ساخت دانشکده پرستاری شهرستان لردگان با حضور وزیر بهداشت آغاز شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین افزود: این دانشکده در زمینی با سه هزار مترمربع احداث می‌شود.

ارسلان خالدی‌فرد افزود: برای احداث این دانشکده ۳۰ میلیاد تومان اعتبار اولیه در ردیف برنامه و بودجه تعریف شده است.

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه سفر وزیر بهداشت در مناطق کمتر توسعه یافته اتفاق افتاده است، گفت: راه‌اندازی دانشکده پرستاری از ۲ سال گذشته مصوب شده بود.

حسین بامیری به توزیع اعتبارات و تجهیزات خوب برای تجهیز بیمارستان‌ها در مناطق محروم استان به خصوص شهرستان لردگان اشاره کرد و گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۴۰ میلیارد تومان تجهیزات بیمارستانی به این بیمارستان اختصاص داده شد.

وی به تهیه طرح توسعه بیمارستان فلارد اشاره کرد وگفت: این طرح برای تامین اعتبار به وزیر تقدیم خواهدشد.

عملیات ساخت دانشکده پرستاری شهرستان لردگان با حضور وزیر بهداشت آغاز شد

به گزاش ایرنا، وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی کشور در سفر به شهرستان لردگان با حضور در بیمارستان لردگان از بیماران عیادت و از زحمات کادر درمان تقدیر کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha