۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۶
کد خبرنگار: 897
کد خبر: 85130006
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

وزیر بهداشت وارد لردگان شد

۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۶
کد خبر: 85130006
وزیر بهداشت وارد لردگان شد

شهرکرد-ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دومین روز از سفر خود به چهارمحال و بختیاری صبح روز شنبه ۱۳ خردادماه وارد شهرستان لردگان شد.

به گزارش ایرنا، بهرام عین‌اللهی روز شنبه در بدو ورود به لردگان به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

در نخستین روز از سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به چهارمحال و بختیاری ، دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی استان بهره‌برداری شد.

عین‌اللهی در سفر به شهرستان فارسان نیز از بیمارستان سید الشهدای این شهر بازدید کرد، برای بیمارستان ١٣٢ تختخوابی سیدالشهداء فارسان به دستگاه MRI پیشرفته از محل اعتبارات بانک جهانی تحت نظارت سازمان جهانی بهداشت (WHO) خریداری و از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به استان اختصاص داده شد.

این دستگاه با ارزش ریالی بیش از ۷۳۰ میلیارد ریال خریداری شده که قابلیت کیفیت تصویربرداری بسیار بالایی دارد و از پیشرفته‌ترین دستگاه های موجود در کشور به‌شمار می‌رود که تا یک ماه آینده نصب خواهد شد.

طرح توسعه بیمارستان فارسان نیز در زیربنای هفت هزار و ۷۰۰ مترمربع از سال ۱۳۹۶ آغاز شد و هم‌اکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل این پروژه ۶۰ میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان اختصاص داده شده است.

به گزارش ایرنا،در بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از بیمارستان فارسان، از بیماران بستری در بیمارستان عیادت و از از بخش اورژانس، روند آماده‌سازی زیرساخت بخش MRI و عملیات اجرایی طرح توسعه این بیمارستان ‌ نیزبازدید شد.

همچنین در ادامه سفر، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مراحل احداث مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی درجه یک باباحیدر با زیربنای بیش از سه هزار و ۴۰۰متر نیز بازدید کرد.

وزیر بهداشت در سفر به شهرستان کوهرنگ نیز از بخش بیمارستان امام سجاد(ع) کوهرنگ بازدید و از بیماران عیادت و از کادر درمان تقدیر کرد و در ادامه سفر از روند اجرای طرح احداث ساختمان شبکه بهداشت و درمان کوهرنگ نیز بازدید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha