نفس راه‌های مازندران بند آمده است/ تداوم ترافیک سنگین در هراز و کندوان

ساری - ایرنا - محورهای مواصلاتی منتهی به مازندران که از ۲ روز گذشته با ترافیک سنگین مواجه شده، همچنان این روند بر جاده های هراز، سوادکوه و کندوان برقرار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با توجه به تعطیلات نیمه خرداد ماه و پیش بینی حضور پرتعداد مسافران در مازندران و بروز ترافیک خودرویی، از روز گذشته هرچقدر از ساعات اولیه صبح می‌گذشت بر حجم ترافیک اضافه شد.

این حجم ترافیک تا بدان حد بوده است که در ساعاتی پلیس راه با اعمال محدودیت های ترافیکی بمنظور تخلیه بار ترافیک سعی کرد تا حجم بالای تردد خودرو در جاده های استان را مدیریت کند.

امروز نیز این بار ترافیکی باعث شد تا سه محور اصلی استان مازندران هراز، چالوس و سوادکوه با تردد سنگین و پرحجم مواجه شود.

نفس راه‌های مازندران بند آمده است/ تداوم ترافیک سنگین در هراز و سوادکوه

پلیس راه مازندران امروز همچون ۲ روز گذشته برای تخلیه بار ترافیکی محدودیت هایی اعمال کرد و در برخی نقاط محورها از جمله محور چالوس ترددخودروها به سمت تهران ممنوع اعلام شد.

در حال حاضر مرکز مدیریت اداره کل راهداری مازندران آخرین وضعیت راههای استان اینگونه اعلام کرده است که محور چالوس از شمال به جنوب که بدلیل تخلیه بار ترافیکی مسدود شد بازگشایی و ۲ طرفه است.

این مرکز وضعیت ترافیک در جاده هراز در محدوده بایجان در ۲ طرف را سنگین اعلام کرد و محورهای سوادکوه و کیاسر ترافیک عادی و روان دارد.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.
مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha