امام خمینی(ره) با ایستادگی در برابر زورگویان مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد

گچساران- ایرنا-امام‌جمعه موقت گچساران با بیان اینکه امام خمینی(ره) با ایستادگی در برابر زورگویان مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد گفت: حضرت امام (ره) راه مقابله با استکبار جهانی را به بشریت آموخت و نشان دادند نباید زیر بار ظلم و ستم رفت.

حجت‌الاسلام علیرضا صفایی درخطبه های نماز جمعه این هفته گچساران، با اشاره به سالروز ارتحال امام راحل، افزود: امام خمینی (ره) راهی را مقابل ملت بزرگ ایران، مسلمانان و آزادی خواهان قراردادند که راه خداوند و ائمه اطهار (ع)بود.

وی بیان کرد: اندیشه، تفکر و حرکت امام خمینی (ره ) در شکل انقلاب اسلامی ملت ایران را از ذلت، ظلم و ستم مستکبران نجات داد.

صفایی تصریح کرد: امام خمینی (ره ) با حرکت و تلاش خود نه تنها ملت ایران رااز ظلمت شاهنشاهی نجات داد اما زمینه توسعه دین اسلام و حکومت اسلامی را در سطح ملت های مختلف ارائه کرد.

امام‌جمعه موقت گچساران گفت: حضرت امام در خصوص کاپیتولاسیون آمریکایی‌ها روشنگری کردند و مردم را بیدار کردند که منجر به قیام خونین ۱۵ خرداد شد و در ادامه نیز رژیم منحوس پهلوی مردم را به گلوله بستند و به شهادت رساندند.

امام خمینی(ره) با ایستادگی در برابر زورگویان مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد

صفایی ابراز کرد: گرامیداشت یاد و خاطره قیام خونین ۱۵ خرداد به منزله زنده نگهداشتن اسوه‌ های ایثار، شهادت، از خودگذشتگی، جانبازی، فداکاری و پایداری به نظام و انقلاب است.

امام‌جمعه موقت گچساران همچنین هفته محیط‌زیست را گرامی داشتند و افزود: محیط‌زیست لازمه زندگی همه ما انسان‌هاست و هرچه این محیط پاک‌تر باشد زندگی برای انسان‌های جامعه بهتر خواهد بود.

صفایی با اشاره به انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر جذب نیرو معلم در مناطق محروم گفت: برای مناطق محروم از مشمولین می‌خواهند استفاده کنند درحالی‌ که کار معلمی دارای قانون، و باید فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان باشد به همین دلیل همه مسئولان باید برای دانش آموزان ارزش قائل شوند.

وی ادامه داد: متولیان امر باید در زمینه جذب معلم حساسیت ویژه ای داشته و افرادی را انتخاب کنند که آموزش‌های لازم در این خصوص را دیده باشد.

امام‌جمعه موقت گچساران گفت: در برخی از نقاط شهر دوگنبدان با قطعی آب مواجه هستیم که مسئولین آبفا توجه داشته باشند و این مشکلات را هرچه سریع‌تر مرتفع کنند.

صفایی ابراز کرد: همچنین برخی خیابان‌های این شهرستان روشنایی ندارند که و نیاز است مسئولین توجه کنند و مردم هم نسبت به رعایت الگوی مصرف توجه لازم را داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha