۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 85129491
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه تربت‌حیدریه: دشمن‌شناسی لازمه تداوم راه امام راحل است

تربت حیدریه - ایرنا - امام جمعه تربت حیدریه گفت: اگر مسوولان دشمن واقعی را بشناسند و تحلیل درستی از رفتار او داشته باشند، در مسیر حضرت امام خمینی (ره) گام برداشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمد معلمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تربت‌حیدریه با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری افزود: تنها راه موفقیت این دنیا و آخرت تبعیت و پیروی از امام خمینی (ره) است و برای تداوم راه ایشان مردم و مسوولان وظیفه دارند.

وی تصریح کرد: مردم که به وظیفه خود آگاه هستند و مسوولان باید مواظب باشند چگونه راه امام را ادامه دهند و دشمن شناسی از اهمیت بسزایی در این زمینه برخوردار است.

امام جمعه تربت حیدریه گفت: دومین وظیفه مسوولان آن است که از زندگی اشرافی و قدرت‌طلبی که خاص نظر دشمن است، اجتناب ورزند تا بتوانند در مسیر امام راحل گام بردارند.

معلمی افزود: اطاعت بی‌چون و چرا از فرمان مقام معظم رهبری از سوی مسوولان اهمیت بسزایی دارد و لازمه تداوم راه امام خمینی ره است.

حجت الاسلام معملی بیان داشت: امام راحل نماد کامل "دیانت ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دیانت ما است" هستند.

به گفته وی، ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی شیرین‌ترین خاطره و ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ همگام با رحلت امام خمینی (ره) تلخ‌تربن خاطره برای تمام مردم ظلم ستیز و نیز مستضعفان جهان است.

امام جمعه تربت حیدریه در بخشی از سخنانش همچنین از مردم این شهرستان خواست تا در مصرف آب صرفه جویی کنند تا مسوولان این اداره مجبور به قطع آب نشوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha