۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85129405
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شماری سرباز بوشهری از مرخصی تشویق خادمان رضوی بهره‌مند شدند

بوشهر- ایرنا - مدیر تیم خادمیاران رضوی اعزامی به بوشهر گفت: به برکت وجود پرچم امام رضا (ع) با پیگیری خادمان ورودی به این استان و مساعدت مسئولان ذیربط مرخصی و تشویقی هشت روزه برای سربازان زندان‌های بوشهر و برازجان و نیروی انتظامی فراهم شد.

محمد معدولیت روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: برای برگزاری باشکوه جشن‌های زیرسایه خورشید مسئولان استان بوشهری تلاش و مساعدتی ستودنی داشتند که این روحیه همکاری آنان قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: با مهمان نوازی بوشهری‌‎ها و با تلاش اعضای کاروان زیر سایه خورشید و همکاری خادمیاران و یاوران رضوی استان بوشهر برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و دیگر بخش‌ها به جامعه هدف ارائه شد.

مدیر تیم خادمان حرم مطهر رضوی اعزامی به بوشهر گفت: جشن‌های دهه کرامت از ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا علیه‌السلام در استان بوشهر با اجرا بیش از ۵۰۰ برنامه برگزار شد.

معدولیت افزود: نکته مشترک در تمام جشن‌ها استقبال گسترده مردم دوستدار اهل بیت از خادمان رضوی بود که بار دیگر جلوه‎ای باشکوه و ماندگار از ارادت بوشهری‌ها به اهل بیت و بویژه آقا امام رضا را نشان داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha