۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85128966
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان معرفی شد

۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبر: 85128966
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان معرفی شد

سنندج- ایرنا- "آمنه غلام‌ویسی" روز پنجشنبه در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حامد جولایی دی ماه سال ۱۳۹۲ به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان کردستان منصوب شد و امروز بعد از ۱۰ سال مدیریت، با این سمت خداحافظی کرد و آمنه غلام‌ویسی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در آیین تکریم مدیرکل ورزش و جوانان سابق کردستان و معارفه سرپرست این اداره کل اظهار کرد: کار در اداره کل ورزش و جوانان با توجه به وجود سلایق مختلف، دشوار است؛ ضمن اینکه خیلی از خانواده‌ها با این حوزه سر و کار دارند و به نوعی خودشان را از این مجموعه می‌دانند.

عبدالله رشیدی پور با بیان اینکه کردستان دارای استعدادهای ورزشی زیادی است، افزود: در سال‌های اخیر در حوزه ورزش، پیشرفت‌های بسیار زیادی حاصل شده و در سفر رییس جمهور به استان نیز ۱۲۰ میلیارد تومان به این حوزه اختصاص یافت.

وی سیاست مدیریت عالی استان را انجام خدمت جدی به مردم و بی‌توجهی به حواشی برشمرد و ادامه داد: همه باید تلاش کنیم کردستان در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش به جایگاه واقعی خود برسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان از مدیران خواست منتظر دریافت اعتبار از محل سفرهای رییس جمهور یا استانداری نباشد و گفت: مدیران باید اعتبارات را از وزارتخانه‌های حوزه کاری خود جذب کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان معرفی شد

آمنه غلام ویسی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان هم مسئولیت خود را سخت و فرصتی برای ارائه خدمت به مردم دانست و از کارکنان زیرمجموعه خود خواست وی را برای توسعه ورزش استان یاری دهند.

در حال حاضر بیش از ۶۷ هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده کردستانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha