۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85128836
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۰ درصد فضاهای ورزشی زنجان در اختیار هیات‌های ورزشی است

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ۹۰ درصد فضاهای ورزشی استان در اختیار هیات‌های ورزشی است که این کار بزرگترین مساعدت دولت به آنها محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیات جودوی استان، افزود: این استان در زمینه رشته جودو، یکی از استان های تاثیرگذار در شمالغرب کشور و در فدراسیون جودو به شمار می رود.

وی با بیان اینکه انتظار داریم جایگاه جودوی استان با تلاش و برنامه ریزی مطلوب ارتقا یابد، اضافه کرد: جودو یکی از رشته های خوب و المپیکی است و برای حمایت از آن باید گام های بلندتری را برداشت.

این مسوول با تاکید بر اینکه بر اساس ابلاغ قانونی مکلف هستیم فضاهای ورزشی را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم، ادامه داد: نگهداری از این اماکن و فضاهای ورزشی کار سخت و دشواری است.

وی با بیان اینکه مقرر شد فضاهای ورزشی با حداقل اجاره در اختیار هیات های ورزشی قرار بگیرد، اظهار داشت: باید تلاش کرد ظرفیت سالن های ورزشی در اختیار همه هیات های ورزشی قرار بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: شرایط اعتباری کنونی با سال های گذشته چندان قابل مقایسه نیست به طوری که هیات های ورزشی با حداقل ها فعالیت می کنند.

وی بیان اینکه با یک فرهنگ سازی می توان از ظرفیت بخش خصوصی و حامیان مالی در ورزش استفاده کرد، اظهار داشت: مدیریت ارشد استان نیز درصدد راه اندازی صندوق توسعه اجتماعی است که با تحقق این مهم بخش بزرگی از اعتبارات به حوزه ورزش اختصاص می یابد.

بازرگان خاطرنشان کرد: در ابتدای سال جاری اعتباراتی در بین هیات های ورزشی تخصیص یافت و در زمان حاضر یک فضای همدلی خوب و آرامشی در بین هیات های ورزشی استان حاکم است و هیات ها، با حداقل حاشیه در راستای توسعه ورزش تلاش می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha