۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰:۳۶
کد خبر: 85128477
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاج: حضور داور خارجی توهین به فوتبال ما بود/ سقف بودجه جلوی ورشکستگی را می‌گیرد

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: اگر ما در این بازی به سمت داور خارجی می‌رفتیم یک نوع عقب‌گرد و توهین به مجموعه داوری‌مان بود.

به گزارش ایرنا، مهدی تاج در حاشیه جشن قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: برنده واقعی امروز، مردم بودند که ۱۲۰ دقیقه بازی جذابی را دیدند. اگر ما در این بازی به سمت داور خارجی می‌رفتیم یک نوع عقب‌گرد و توهین به مجموعه داوری‌مان بود.

وی افزود: ما برای سال آینده حتماً باید VAR را داشته باشیم و بعد از آن بحث بلیت‌فروشی‌مان را درست کنیم. سازمان لیگ هم امروز بخش‌نامه‌ای را به همه باشگاه‌ها داد که بلیت الکترونیک باید فروخته شود و در هر ورزشگاهی هم متناسب با جایگاه‌ها باید مردم را راه بدهند.

رییس فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص نامه معاون اول رییس جمهور مبنی بر ریالی شدن قراردادها اظهار داشت:‌ این نامه را من هنوز ندیدم اما در مورد آن شنیدم. فردا ساعت ۸ صبح یک ابلاغی به همه باشگاه‌ها می‌کنیم تا همه آن‌ها برای فصل آینده با شرایط جدید آشنا شوند که همه آن منطبق با چیزهایی است که برای مجوز حرفه‌ای لازم است. البته اینکه گفتند ۱۹ بازیکن بالای ۲۳ سال برای مجوز حرفه‌ای نسیت و برای شرایط کشورمان است. اگر سقف بودجه نداشته باشیم، با باشگاه‌های ورشکسته روبرو خواهیم شد.

تاج در مورد درباره انتخاب دستیار سرمربی تیم ملی بیان کرد: دستیار خارجی هم می‌آید.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha