رفیعی: وقتش رسیده که همه برای پرسپولیس بایستند و دست بزنند

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم که وقتش رسیده تا همه بایستند و برای تیم ما دست بزنند.

به گزارش ایرنا،‌ سروش رفیعی پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی فوتبال کشورمان اظهار داشت: خیلی خوشحالم و فکر می‌کنم که بازی بسیار خوبی دیدیم. به تیم خوب و قدرتمند استقلال هم خسته نباشید می‌گویم.

وی ادامه داد: به هواداران و مجموعه مدیریت و همه که کمک کردند تا ما قهرمان شویم و سه جام بگیریم، تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم وقتش رسیده تا همه ایران بایستند و برای ما دست بزنند چرا که ما کار بزرگی کردیم و مستحق این قهرمانی‌ها بودیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور هواداران در استادیوم لذت‌بخش است و آن‌ها انرژی بسیار خوبی به ما می‌دهند. امیدوارم هر چه زودتر وضعیت استادیوم آزادی بهتر شود تا افراد بیشتری به ورزشگاه بیایند.

رفیعی عنوان کرد: این قهرمانی‌ها اصلا کار راحتی نیست و الان همه باید به این نتیجه رسیده باشند که ما مستحق گرفتن آن‌ها بودیم. آنها که فوتبالسیت هستند، بهتر می‌توانند صحبت کنند تا هواداران متوجه شوند این کار آسان نیست. من سه دوره در پرسپولیس بودم و در هر سه سال جام بردم اما این کار واقعا سخت است.

دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشورمان امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل استقلال به پایان رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha