کامیابی‌نیا: فشار زیادی روی پرسپولیس بود اما قهرمان شدیم

تهران- ایرنا- هافبک دفاعی پرسپولیس گفت: با همه فشارهایی که علیه ما بود یک برد شیرین و دلچسب را به دست آوردیم و این قهرمانی را به هواداران تبریک می‌گویم.

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا، کمال کامیابی‌نیا بعد از پیروزی دلچسب سرخ‌پوشان تهرانی و برتری ۲ بر یک این تیم برابر استقلال در فینال جام‌حذفی اظهار داشت: امشب یک بازی خوب را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. در طول فصل سختی‌های زیادی را تحمل کردیم و فشارهایی بیرونی هم به تیم ما وارد شد اما امشب نشان دادیم پرسپولیس یک تیم خوب و کامل است و این قهرمانی را به هواداران هدیه می‌دهیم.

وی ادامه داد: بابت این بازی خدا را شاکریم. به نظر من همه هواداران از این بازی لذت بردند چرا که هر دو تیم به دنبال برتری و پیروزی بودند. از مدیریت باشگاه بابت تمامی حمایت‌ها، کارکنان، کادر فنی و هواداران بابت این همدلی تشکر می‌کنم و این موفقیت مرهون تلاش همه علاقه‌مندان به پرسپولیس است.

کامیابی‌نیا با اشاره به اینکه تعداد جام‌های قهرمانی‌اش به عدد ۶ رسیده گفت: ۴ قهرمانی در سوپرکاپ را هم در کارنامه داشتم و با این قهرمانی امشب تعداد کاپ‌های جام‌حذفی من به عدد ۲ رسید و امیدواریم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشورمان امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل استقلال به پایان رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha