عاشقان خمینی (ره) برای زیارتش از حرم عبدالعظیم (ع) رکاب زدند

شهرری - ایرنا - عاشقان حضرت امام خمینی (ره) در آستانه سالروز رحلت ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی از حرم عبدالعظیم (ع) برای زیارت بارگاهش دوچرخه سواری کردند و رکاب زدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا این برنامه با همت عرض شهرداری منطقه ۲۰ تهران/ری/ و با همکاری سازمان ورزش شهرداری امروز چهارشنبه برگزار شد.

مهدی مالمیر معاون اجتماعی فرهنگی منطقه ۲۰ تهران در این باره به ایرنا گفت: در این آئین ۲۰۰ دوچرخه سوار مسیر بین حرم عبدالعظیم حسنی(ع تا حرم امام راحل(ره) را رکاب زدند و هدف از اجرای آن تجدید میثاق و ادای احترام به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این برنامه مسیر ۱۳ کیلومتری را رکاب زده و با حضور در حرم امام راحل(ره) به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند و در پایان این برنامه نیز به ۲۳ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نقدی و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.

مالمیر خاطرنشان کرد: این برنامه مختص آقایان بود و در گروه سنی آزا برگزار شد.

همچنین در این آئین در این مراسم حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران نیز حضور داشت.

عاشقان خمینی (ره) برای زیارتش از حرم عبدالعظیم (ع) رکاب زدند

حضرت امام خمینی (ره) الگوی عالم عامل، وقت شناسی، مدیریت، شجاعت، خوش رفتاری، مردمداری، پارسایی و ساده زیستی ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

آیین تشییع پیکر امام راحل با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر (نزدیک به یک ششم جمعیت آن زمان کشور) نیز به عنوان بزرگترین تشییع جنازه تاریخ، در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسید. ‌

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha