نو+جوانه‌های بسیج از کرمان کلید خورد

کرمان - ایرنا - طرح ملی موسوم به «نو+جوانه‌ها » ویژه مدیریت اوقات فراغت تابستانی بسیج سراسر کشور طی مراسمی روز چهارشنبه در کرمان با حضور معاون هماهنگی سازمان بسیج مستضعفین آغاز و پوستر آن رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این طرح که با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج سراسر کشور اجرا می شود برنامه های مختلفی برای اوقات فراغت نوجوانان در تابستان تدارک دیده شده است و تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین در این مراسم با اشاره به اجرای طرح نوجوانه توسط بسیج گفت: طرح‌های ما باید باعث شکوفایی و نشاط شود، نظام تربیتی به سمت برگزاری اردو بخصوص در تابستان که اوقات فراغت دانش‌آموزان است، برود.

سردار حسین معروفی در نشستی با حضور معاونان تعلیم و تربیت سپاه های استانی افزود: در نظام تعلیم و تربیت باید جذب حداکثری در دستور کار قرار گیرد و در نظام تربیتی برای تمام جامعه یک نسخه واحد نمی توان پیچید.

نوجوانه‌های بسیج از کرمان کلید خورد

به گفته سردار معروفی، کسی به‌تنهایی نمی‌تواند نظام تعلیم و تربیت را در جامعه اجرا کند، لذا همه مسئولان باید پای کار بیایند.

وی تصریح کرد: امام راحل با جذب حداکثری در نظام تربیتی هنر خود را به نمایش گذاشت و در این جذب رفاقت را مبنای کار خود قرار دهیم زیرا دشمن می خواهد رفاقت را از ما بگیرد و همه با هم قهر کنند.

معاون هماهنگ کننده بسیج با اشاره به وقایع پاییز سال گذشته اظهار داشت: ما نباید به واسطه مشکل معیشت و اقتصاد که اهمیت دارد، فرهنگ و اجتماع را از دست بدهیم و اگر مراقب نباشیم دشمن کار خودش را می کند.

وی با اشاره به شعار مکتب شهید سلیمانی مبنی بر اینکمه ما ملت امام حسینیم تصریح کرد: اشرار عالم در کربلا نتوانستند ذائقه و محاسبه یاران امام حسین(ع) در کربلا را تغییر دهند، لذا اجازه ندهیم دشمن امروز در این جنگ نابرابر روی ذائقه و محاسبه، اراده، قلب، شجاعت، رفتار و تمایلات ما تاثیر بگذارد، چون ما برحق هستیم.

سردار معروفی تاکید کرد: باید مردم را محور اصلی قرار دهیم چون تکیه‌گاه مردم هستیم جانمان را برای مردم می‌دهیم و دشمن می‌خواهد این را از ما بگیرد.

معاون هماهنگ کننده بسیج گفت: امام خمینی(ره) با هدایت و توفیق الهی قیام کرد و در مدت ۱۵ سال، حرکت دقیق و نرم فرهنگی را انجام داد که با تغییر رویکردها و تربیت افراد توانست اسلام ناب محمدی(ص) را احیا کند و به تبعیت از پیامبر حکومت را در چارچوب دین تشکیل داد.

معاون هماهنگ کننده بسیج با اشاره به ماموریت های مختلف سپاه پاسداران و بسیج برای حفظ کشور و انقلاب بیان کرد: ما با دشمنی مثل آمریکا و اسراییل سر و کار داریم و خطای چند روز قبل طالبان کوچک بود؛ هیچ زمان افغانستان و طالبان تهدید ما نیستند و دشمن نمی تواند ما را به خاطر موضوعی جزئی ما را سرگرم کند.

سردار معروفی اظهار داشت: شهید سلیمانی، سنی، شیعه و مسیحی را در کنار یکدیگر قرار دارد و همه از حرم اهل بیت(ع) دفاع کردند؛ما به تدبیر شهید سلیمانی در بسیج نیاز داریم.

معاون هماهنگ کننده بسیج خاطر نشان کرد: بسیجی بودن پای کار ایستادن است و ما باید برای همه اقوام و مردم برنامه ریزی کنیم؛ ما با کسی قهر نیستیم و حتی باید به حوزه اقلیت ها ورود کنیم تا دشمن آنان را برای مقابله با نظام تهییج نکند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha