۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85127732
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲۳ هزار بازدید بهداشتی دامپزشکی در استان بوشهر انجام شد

بوشهر- ایرنا - مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: فروردین و اردیبهشت ماه امسال ۲۳ هزار و ۵۴۳ مورد بازدید بهداشتی دامپزشکی بر مراکز توزیع ، نگهداری و عرضه فرآورده‌های پروتئینی در این استان انجام شد.

به گزارش ایرنا مهدی تنگستانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی این مدت ۶ هزار ۳۴۳ راس دام در کشتارگاه‌های دام و یک میلیون و ۷۹۴ هزار و ۸۸۱ قطعه طیور تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی کشتار و روانه بازار مصرف شد.

وی یادآور شد: در ۲ ماه اخیر و طی بازرسی های بهداشتی انجام شده یک هزار و ۶۶۲ مورد غیر بهداشتی ثبت ، ۱۲ هزار و ۹۰۲ کیلوگرم فرآورده ضبط و ۱۲ هزار و ۱۰۷ کیلوگرم فرآورده خام غیر بهداشتی معدوم و ۵۷ فقره تخلف به مراجع قضایی ارجاع شد.

تنگستانی افزود: ناظران بهداشتی دامپزشکی یک هزار و ۵۰۰ مورد بازدید بهداشتی از اسکله ها و شناورهای صیادی، ۲۵۶ مورد بازدید از اماکن پرورش دام و طیور و همچنین ۱۱ مورد بازدید از کارخانجات تولید خوراک و کنسانتره دام، طیور و آبزیان داشته اند.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت : نظارت‌های مستمر دامپزشکی با هدف تامین سلامت سفره غذایی مردم با حساسیت خاصی ادامه دارد و از هم استانی ها تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به سامانه ارتباط مردمی دامپزشکی به شماره ۱۵۱۲ انتقال دهند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha