۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85127653
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰۰ عنوان برنامه مردمی به مناسبت دهه کرامت در زنجان اجرا شد

زنجان - ایرنا - دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت استان زنجان گفت: ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت در این استان به صورت خودجوش و مردمی اجرا شد.

محسن اسلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از میلاد با سعادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) تا میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، امام رضا(ع) برنامه های متعددی با محوریت خود مردم و شهروندان در مناطق مختلف استان برگزار شد.

وی به حضور کاروان زیر سایه خورشید و اجرای برنامه های متعدد در قالب دیدار با زندانیان، بیماران در بیمارستان ها و حضور در شهرهای دندی، ماهنشان، انگوران، سلطانیه و خرمدره اشاره کرد و گفت: امسال کاروان پیاده روی امام علی(ع) که از سمت تبریز به سمت مرقد امام راحل در حرکت هستند، در دهه کرامت مهمان مردم زنجان بودند.

به گفته دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت استان زنجان افتتاح نمایشگاهی از آثار هنرمندان خدابنده ای در فرهنگسرای امام زنجان، برگزاری جشن دختران و مادران، توزیع قرآن در مساجد، برگزاری سومین اجتماع بزرگ قرآنی در حسینیه اعظم زنجان و توزیع کتاب در بین کانون های مساجد استان زنجان گوشه ای از برنامه های اجرا شده در این دهه بود.

اسلامی همچنین به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهرستان ماهنشان اشاره کرد و گفت: برنامه ای با عنوان دلنوشته ای برای امام رضا(ع) در شهرستان خدابنده اجرا شد که مورد استقبال شرکت کنندگان قرا گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است زمانی که برنامه ای به صورت خودجوش و مردمی اجرا شود از اثرگذاری و ماندگاری بیشتر برخوردار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha