۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۰۴
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85127112
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: نانواهای آزاد پز در خوزستان سیستمی آرد بخرند

اهواز- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: نانواهای آزادپزی که به طور سیستمی آرد خود را خریداری نکنند متخلف محسوب می‌شوند و با آن‌ها برخورد می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمد راضی جلالی سه شنبه در کارگروه آرد و نان خوزستان در محل معاونت اقتصادی استانداری بیان کرد: ملاک تخصیص آرد به نانواها خرید از سامانه مخصوص آرد است و در غیر این صورت تخلف محسوب می‌شود.

وی گفت: خرید سامانه‌ای آرد به منظور جلوگیری از خروج خارج از شبکه این کالا است.

راضی جلالی افزود: سلامت مردم در اولویت است و اگر قرار باشد به مردم خدمتی شود باید در چهار چوب سلامت باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان اظهار کرد: با گرم شدن هوا برای رعایت بهداشت و سلامت نانوایی‌ها باید بیشتر مورد رصد قرار بگیرند و اگر ایراداتی در نحوه پخت، رعایت بهداشت و یا ساختمان و ماشین آلات دارند باید برطرف شود.

وی با بیان اینکه صدور مجوز جدید برای تاسیس نانوایی در استان در حال انجام است افزود: در هر مرحله ۱۰ مجوز تاسیس نانوایی در استان صادر نی شود تا صف‌های جلوی نانواها کاهش یابد و مردم در رفاه باشند.

راضی جلالی ادامه داد: اگر متقاضی تأسیس نانوا شرایط لازم را داشته باشد واحد نانوایی راه اندازی می شود، باید برای راه اندازی نانوا شرایط پخت نان اصولی و با کیفیت رعایت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان ادامه داد: از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ خرداد ماه نمایشگاه تجهیزات‌ پخت نان در شهر شیراز استان فارس برگزار می‌شود و علاقمندان این حرفه در استان حتما حضور یافته و از این فرصت برای آشنایی با علم روز دنیا استفاده کنند.

وی گفت: در پخت نان هر چقدر از دخالت دست جلوگیری شود بهداشت بیشتری رعایت می‌شود.

در خوزستان سه هزار واحد نانوایی دولتی و آزاد وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha