دستگاه قضایی هیچگونه کوتاهی در مبارزه با فساد را نمی‌پذیرد

ارومیه - ایرنا - رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دستگاه قضایی در خط اول مبارزه با فساد است و هیچگونه کوتاهی و سهل انگاری را در این خصوص نمی‌پذیرد.

به گزارش ایرنا، ناصر عتباتی روز سه‌شنبه در دهمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان با تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) افزود: حضرت ثامن الاحجج ولی نعمت ما ایرانیان و نعمتی پایان ناپذیر است که خداوند ارزانی ملت ایران کرده است.

وی با اشاره به حکم صادره در خصوص پرونده فساد شهرداری ارومیه گفت: توفیق در این خصوص حاصل تلاش همه همکاران است که به خوبی از بدو تا ختم پرونده کمک کردند تا دادگاه رسیدگی کننده با فراغ بال و با قدرت رای قانونی را صادر کند.

عتباتی از معاونین ناظر حوزه های قضایی خواست با حضور در شعب ضمن نظارت، ارشاد و تجارب خود را با همکاران در میان بگذارند زیرا شور و مشورت موجب بهبود کارها و ارتقای عملکرد بویژه در رسیدگی‌های قضایی خواهد شد.

رییس شورای قضایی آذربایجان غربی به جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال برگزار شده در شهرستان میاندوآب اشاره کرد و ادامه داد: باید در راستای حفظ و صیانت از حقوق بیت المال جلسات فرعی این شورا به صورت مرتب در شهرستان‌ها برگزار شود و معاونان ناظر بر این امر ورود و توجه ویژه داشته باشند.

دستگاه قضایی هیچگونه کوتاهی در مبارزه با فساد را نمی‌پذیرد

وی بر حمایت از تولید و رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و همچنین توجه به مقوله زندان و بازدیدهای مستمر از زندان‌ها تاکید کرد و از معاونان ناظر خواست در مواقع حضور در حوزه قضایی تحت نظارت خود به این امور هم توجه ویژه کنند.

عتباتی با بیان اینکه وظیفه و تکلیف اصلی دستگاه قضایی، امر قضا و احقاق حق و اجرای عدالت است، اظهار کرد: حفظ حقوق عامه، حمایت از واحدهای تولیدی، توجه به مقوله زندان اموری هستند که ارتباط مستقیم با احقاق حق و اجرای عدالت و کاهش ورودی پرونده و حصول رضایتمندی و حداکثری مردم دارند.

همچنین در این جلسه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز مطالبی پیرامون موضوع جلسه بیان کرد و زارع سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری آذربایجان غربی نیز گزارشی از عملکرد این حوزه ارایه و سپس هر یک از معاونان فراخور دستور جلسه به بیان مطالبی پرداختند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha