۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85126857
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه بازیکن اروپایی به ترکیب تیم هندبال سپاهان اضافه شدند

اصفهان - ایرنا - مربی تیم هندبال سپاهان اصفهان از اضافه شدن سه بازیکن اروپایی به ترکیب این تیم برای حضور قوی‌تر در بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا خبر داد.

مهدی قشقایی راد، روز سه‌شنبه در گفت و گو با حبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲ بازیکن از این تعداد اهل کشور اسلوونی هستند و یک بازیکن نیز اهل مونته نگروست که هر سه سابقه بازی در تیم‌های ملی کشورشان را دارند.

وی اضافه کرد: این بازیکنان در مدت کم باقی مانده تا آغاز رقابت‌ها باید با تیم سپاهان به تمرین بپردازند تا در مسابقات پیش‌رو بصورت اثربخش ظاهر شوند.

مربی تیم هندبال سپاهان با اشاره به اینکه وضعیت کلی تیم ما مطلوب است، تصریح کرد: مصدومیت میلاد قلندری و محمد کیانی که هر ۲ در یک پست بازی می‌کنند مشکلی برای تیم ما به شمار می‌رود که البته با اقدامات کادر پزشکی قلندری احتمالا به بازی‌ها خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا از روز پنجشنبه ۱۱ خرداد جاری در سالن ۶ هزار نفری ۲۵ آبان اصفهان به میزبانی باشگاه سپاهان با دیدار تاشکند ازبکستان و الدحیل قطر آغاز می‌شود و تا بیستم این ماه ادامه دارد.

طبق قرعه‌کشی، دو تیم سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بعنوان نمایندگان ایران، حریفان خود را شناخته‌اند که سپاهان در گروه "آ" (A) این مسابقات با نمایندگان هند، عمان، کزما اس سی کویت و الریان قطر به رقابت خواهد پرداخت.

در گروه "بی"(B) نیز تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، الکویت کویت، الدحیل قطر، النجمه بحرین، جوانان چین و تاشکند ازبکستان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha