کمک به زیست بوم نوآوری ماموریت ستاد توسعه فناوری نانو است

مشهد-ایرنا- دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با اشاره به بخشی از فعالیت های این ستاد گفت: کمک به توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری کشور از مهمترین اهداف این ستاد است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر عماد احمدوند در جلسه هم اندیشی اعضای هیأت علمی این دانشگاه افزود: تعامل با دانش آموزان فعال در حوزه نانو هم به وظایف ستاد اضافه شده است و سعی داریم تا برنامه ریزی به پیش از مقاطع دانشگاه بازگردد.

وی بیان کرد: رویکرد کلی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو تمرکز بر اصالت با انسان است و برای کمک به رشد فردی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با بیان اینکه توانمندی های زیادی در کشور داریم، افزود: مسیری که رفته ایم را نباید از بین ببریم و تنها با تغییر رویکرد، می توان به اهداف جدید دست پیدا کنیم.

تقویت انسان ارزش‌آفرین

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد نیز در این نشست با بیان اینکه در مدیریت جدید این معاونت به دنبال افزایش دستاوردها هستیم گفت: تفاوتی که در نگرش به دستاوردها وجود دارد این است که دستاوردها، تنها در مقاله و پژوهش جستجو نخواهد شد.

دکتر رضا لطفی با اشاره به اینکه در مسیر تغییر الگوها هستیم، افزود: تقویت انسان ارزش آفرین از مهمترین اهداف معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه است.

وی ادامه داد: تعامل با ستادهای مختلف معاونت علمی ریاست جمهوری می تواند باعث استفاده از ظرفیت های اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد گردد.

دانشگاه فردوسی مشهد با بیش از ۷۰ سال سابقه به‌ عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه شرق کشور دارای ۱۳ دانشکده شامل ادبیات و علوم انسانی، الهیات و معارف اسلامی، علوم، مهندسی، کشاورزی، علوم ریاضی، علوم اداری و اقتصادی، دامپزشکی، علوم تربیتی و روانشناسی، منابع طبیعی، علوم ورزشی، معماری و شهرسازی، حقوق و علوم سیاسی و هفت پژوهشکده است.

این دانشگاه هم اکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو و دانش ‌پذیر خارجی دارد که از این جهت رتبه اول را بین دانشگاه‌های کشور دارا است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha