کشف بیش از هفت هزار قلم کالای قاچاق در پلدختر و چند خبر انتظامی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - کشف هفت هزار و ۴۷۱ قلم کالای قاچاق در پلدختر، دستگیری سارقان و جمع آوری ۱۵ معتاد متجاهر در دورود و الیگودرز و کشف ۴۳ کیسه زغال چوب درختان جنگلی در سلسله سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز سه شنبه ۹ خرداد است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان فرمانده انتظامی پلدختر گفت: ماموران پلیس در محورهای مواصلاتی این شهرستان به ۶ دستگاه خودروی سواری حامل بار مشکوک شدند و طی عملیات‌هایی آنها را متوقف کردند.

سرهنگ شاپور گراوند اظهار داشت: در بازرسی از این خودروها ٨٠ دستگاه قهوه ساز، ١٨٠ قلم ظروف آشپزخانه،سه هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ١١ قلم لوازم برقی، سه هزار و ۸۰۰ عدد انواع باطری و ۴۰۰ قلم اقلام خوراکی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی پلدختر با اشاره به اینکه در این رابطه ۶ نفر دستگیر شده است تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ١٧ میلیارد ریال برآورد کردند.

کشف ۴۳ کیسه زغال درختان جنگلی در سلسله

سرهنگ محمد بوستان افروز فرمانده انتظامی سلسله نیز گفت: ماموران پلیس این شهرستان حین گشت در سطح حوزه استحفاظی از مغازه ای بین راهی ۴۳ کیسه زغال چوب درختان جنگی کشف کردند که در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

وی با بیان اینکه منابع طبیعی سرمایه ملی است گفت: برخورد قاطع و قانونی با افراد سود جو و تخریب کنندگان منابع طبیعی در اولویت کاری پلیس است و شهروندان در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۱ فقره انواع سرقت در دورود

فرمانده انتظامی دورود اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی یک فقره سرقت، موضوع در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت که با اقدامات پلیسی ۹ سارق را در این زمینه شناسایی و طی چندین عملیات غافگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ جمشید سیاه منصوری افزود: سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت مشاعات ساختمان، منزل، کابل، معابر و اماکن، اماکن خصوصی، باغ و محتویات خودرو اعتراف کردند که اموال مسروقه کشف شد و مال باختگان شناسایی شدند.

دستگیری سارقان در الیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز نیز از دستگیری سه سارق، کشف سه فقره سرقت و جمع آوری ۱۵ معتاد متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در شهرستان اجرا شد.

سرهنگ"علی اسدالهی" اظهار داشت: ماموران طی ۲۴ ساعت گذشته موفق به دستگیری سه سارق و کشف سه فقره سرقت، جلب چهار متهم تحت تعقیب، توقیف ۱۷ خودروی فاقد پلاک و پلاک مخدوش و جمع‌آوری ۱۵ معتاد متجاهر شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha