۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۴
کد خبر: 85126345
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تجدید میثاق جامعه دانشگاهیان با آرمان‌های امام راحل+فیلم

شهرری - ایرنا - جامعه دانشگاهیان کشور روز سه شنبه با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های کشور، معاونان وزیر علوم، روسای دانشگاه های پیام نور، علمی- کاربردی و آزاد و دیگر دانشگاهیان از جمله اساتید و دیگر نهادهای مرتبط با دانشگاه با نثار گل و قرائت فاتحه با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند و با رهبر معظم انقلاب عهدی دوباره بستند

دانشگاهیان با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران؛ بار دیگر پایداری و دلبستگی خود را به آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و تبعیت از ولایت فقیه و زعامت رهبر معظم انقلاب اعلام و یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتند.

حاضران در این مکان مقدس بار دیگر هم پیمان شدند تا در مسیر تحقق آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و تاکیدات و دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداشته و کشور را به سمت سربلندی و عزت و استقلال حقیقی بیشتر پیش ببرند.

به گزارش ایرنا، حضرت امام خمینی (ره) الگوی عالم عامل، وقت شناسی، مدیریت، شجاعت، خوش رفتاری، مردمداری، پارسایی و ساده زیستی ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

آیین تشییع پیکر امام راحل با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر (نزدیک به یک ششم جمعیت آن زمان کشور) نیز به عنوان بزرگترین تشییع تاریخ، به ثبت رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha