کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس صلاحیت صحرایی را تایید کرد

تهران - ایرنا - کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گزارشی صلاحیت، مدارک دانشگاهی و برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را برای حل چالش‌های این وزارتخانه تایید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در جلسه علنی روز سه‌شنبه - ۹ خرداد - مجلس شورای اسلامی، بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفت و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گزارش این کمیسیون درباره صلاحیت، مدارک دانشگاهی و برنامه‌های رضا مراد صحرایی را قرائت کرد.

رضا حاجی پور گفت: وزارت آموزش و پرورش یکی از مهمترین وزارتخانه‌های کشور است و مدیریت نظام تعلیم و تربیت با مجموعه که در آن بیش از یک میلیون نیروی انسانی فرهیخته به تعلیم و تربیت فرزندان جامعه مشغول می‌باشد، امری بسیار حساس است.

وی یادآور شد: خوشبختانه با تمهیدات مقام معظم رهبری، لزوم اولویت بخشی به آموزش و پرورش و پرهیز از کوچک انگاری آن بر همگان تکلیف و معین شده است. به طوری که کوچکترین سهل انگاری و بی دقتی در انتخاب مدیریت آن، خسارت جبران ناپذیر برکشور خواهد داشت.

حاجی پور با بیان اینکه مدیریت آموزش و پرورش کشور باید موقعیت بسیار حساس فعلی این وزارتخانه را درک کند، گفت: اینکه این وزارتخانه هماهنگ با سایر بخش‌ها و دستگاه‌های نظام، تحول گرایی و اصلاح بهینه را متناسب با شرایط جدید اجرایی کند، بسیار مهم است.

متن این گزارش را اینجا بخوانید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha